• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 22 آذر 1397
کد مطلب : 40775
+
-

با مردم

@  اطراف تئاتر‌شهر ساماندهی شود
لطفا مسئولان فکری به حال ساماندهی یکی از اصلی‌ترین نمادهای فرهنگی شهر تهران، یعنی تئاترشهر کنند و اجازه ندهند این مکان فرهنگی که سالانه برنامه‌های بین‌المللی بسیاری در آن اجرا می‌شود، شبیه چندشنبه بازارهای زیبای گوشه‌وکنار کشور شود که در جای خود بسیار هم عالی هستند، اما تئاتر‌شهر یکی از عالی‌ترین نمادهای فرهنگی شهر تهران و ایران است که شایسته است اطراف آن نیز حالت فرهنگی داشته باشد؛ مثلا بخشی در اختیار مجسمه‌سازان، بخشی دیگر  در اختیار نقاشان و غیره باشد!
رضا عبدی از کرج

  ترافیک کرمانشاه؛ سوهان روح
 ترافیک کرمانشاه واقعا آزاردهنده و سوهان روح است. شما نه‌تنها نمی‌توانید در این شهر با ماشین خود به سادگی تردد کنید بلکه زیرساخت‌هایی مانند اتوبوس و تاکسی هم به اندازه کافی نیستند اگر هم باشند ترافیک اجازه تکان‌خوردن به آنها نمی‌دهد. طرح‌های مونوریل و مترو هم که همچنان روی هوا و زمین معطل هستند. مسئولان فکری به حال ترافیک کرمانشاه بکنند.
بهاروند از کرمانشاه

  سامانه همتا وقت تلف می‌کند
 برای گوشی موبایلم یک سیم کارت دوم انداختم، از سامانه همتا پیامکی آمد که گوشی خود را در همتا ثبت کنید. با پرداخت 30هزارتومان در دفتر خدمات دولت گوشی را ثبت کردم، الان حدود 63روز است و هنوز سیم‌کارت دوم فعال نشده است. هرموقع هم با همتا تماس می‌گیرم فقط می‌گویند منتظر پیام ما باشید. لطفا از مسئولین مخابرات سؤال کنید برای ثبت گوشی کهنه 5سال پیش چقدر باید معطل شویم.
بنی‌هاشمی از تهران

   سنوات بیکارشدگان هلدینگ دارویی شستا را بدهند
 ما تعدادی از کارکنان وابسته به هلدینگ دارویی شستا به‌علت تغییر مکان دفتر مرکزی از کار بیکار شده‌ایم و برای گرفتن سنوات چندین‌ ماه است  که سرکار هستیم. من شخصا از شرکت دارویی کاسپین تامین هستم و هرکدام از دیگر کسانی که مانند من هستند از یک شرکت. حالا که ما را بیکار کرده‌اند و اخراج شده‌ایم حداقل خواسته‌مان این است که سنوات ما را بدهند.
کارگران اخراجی 

  مافیای کنکور را منحل کنید
 یکی از دلایل ترس دانش‌آموزان از کنکور، تلاش سازمان صداوسیما در آنتن‌فروشی به مافیای کنکور است. طی ساعت‌ها تبلیغ این‌طور به داوطلبان و خانواده‌ها القا می‌کنند که قبولی در کنکور منوط به استفاده از این خدمات است. مسئولان فکری برای منحل کردن این مافیا بکنند.
فرزانه از یزد

    زمین‌های تعاونی آموزش‌وپرورش چه شدند؟
 بیش از 25سال از واگذاری زمین به تعاونی کارمندان آموزش‌وپرورش می‌گذرد. با اینکه این زمین‌ها دارای سند رسمی هستند، اما شهرداری و شورای شهر اندیشه فاز 5 اجازه ساخت نمی‌دهند، درحالی‌که تعدادی از اعضا فوت شده و آرزوی خانه‌دار‌شدن را به گور برده‌اند. مسئولان مربوطه هم تقاضای مبالغ سنگین دارند که برای اعضا مقدور نیست. لطفا مسئولان پاسخ دهند.
علومی

  سوء‌تغذیه کودکان مناطق محروم را چاره کنید
 کمبود پروتئین در ظاهر کودکان مناطق محروم مشخص است. یک وعده غذای گرم حتی در حد عدسی هم شده برای این مناطق درنظر بگیرند و حتی اضافه‌تر هم بدهند که به خانه‌های‌شان هم ببرند تا مادران و دیگر خواهران و برادرانشان هم بخورند. به‌نظرم کشور ما این‌قدر هم فقیر نیست که نتوان چنین کاری کرد.
ربیعی از کنگاور

   فضولات حیوانی در پارک گل‌واژه تهرانپارس
 در اطراف پارک گل واژه در انتهای خیابان رشید شمالی در تهرانپارس، چندین مدرسه قرار دارد که هنگام تعطیلی اغلب دانش‌آموزان آنها از این پارک تردد می‌کنند یا دقایقی در آن می‌نشینند. طبیعتا تعدادی از والدین هم در این پارک منتظر تعطیلی مدارس فرزندانشان هستند، اما وضعیت نظافت این پارک بسیار بد است ؛به‌خصوص اینکه حیوانانی مانند سگ‌هایی که برخی افراد همراه دارند یا گربه‌ها در پارک، فضولات بر جای می‌گذارند که کسی این فضولات را جمع‌آوری نمی‌کند. از مسئولان درخواست رسیدگی فوری داریم.
محمدزاده 

  برای بازشدن گره ترافیک اسلامشهر چاره‌اندیشی شود
 ترافیک میدان نماز اسلامشهر آن‌قدر ‌آزاردهنده است که حد ندارد. وقتی غروب بعد از نزدیک به 2ساعت طی راه در ترافیک تهران به اسلامشهر می‌رسیم همین قدر زمان هم صرف عبور از میدان نماز می‌کنیم. لطفا مسئولان برای این ترافیک چاره‌اندیشی کنند.
غلامرضا قاسمی

   زمین‌های تعاونی مسکن برق تهران چه شد؟
 از سال 81، 2قطعه زمین از تعاونی برق تهران در شهر جدید هشتگرد خریدیم، اما به‌دلیل کلاهبرداری‌هایی که اعضا کردند، وضعیت این زمین‌ها همچنان بلاتکلیف است و تعداد زیادی از کسانی که در آن سال زمین خریده‌اند هیچ زمینی یا ملکی تحویل نگرفته‌اند.
محبی از تهران

@  دوربرگردان خطرناک در جاده نوشهر
 دوربرگردان جاده نوشهر (محله امی‌رود) بسیار خطرناک است و در طول هر‌ماه باعث بروز تصادفات شدید و خونین می‌شود. به نمایندگی از مردم ساکن در این محدوه از مسئولان درخواست داریم فکری برای اصلاح  این دوربرگردان وحشتناک کنند.
رادبین از نوشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید