• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 22 آذر 1397
کد مطلب : 40738
+
-

امیدوارم 5ماه بعد با پرسپولیس جام بگیرم

امیدوارم 5ماه بعد با پرسپولیس جام بگیرم

امیرحسین اعظمی

مهدی ترابی -ستاره سایپا- روز جمعه و در بازی صنعت‌ ‌نفت آبادان، پیراهن نارنجی خود را پس می‌دهد تا شاید بر تن ستاره‌ای دیگر شود. با ترابی درخصوص آخرین بازی‌اش در سایپا، پیوستن به پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
  فردا قرار است آخرین بازی‌ات را برای سایپا انجام بدهی. چه احساسی داری؟
من 6سال در سایپا بازی کردم و خاطرات خوبی از بازی در این تیم دارم. طبیعتا جدایی سخت است و دلم برای سایپا تنگ می‌شود. باشگاه سایپا خیلی به پیشرفت من کمک کرد و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم و در فوتبال بیشتر پیشرفت کنم.
  در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتی و مثل اینکه فشار زیادی را بابت شکایت تراکتورسازی تحمل کردی؟
خیلی دوست ندارم درباره آن اتفاقات حرف بزنم. در آن مقطع برخی از مسئولان تراکتورسازی حرف‌هایی زدند که شرایط سختی را برای من رقم زد. در ابتدای لیگ تمرکزم به‌خاطر اتفاقاتی که باشگاه تراکتورسازی رقم زده بود به‌هم ریخت، اما در ادامه تلاش کردم تا بتوانم برای سایپا بازیکن مؤثری باشم.
  در جام‌حذفی هم 2گل خیلی قشنگ به صنعت‌نفت زدی، حتما خیلی دوست داری فردا هم گل بزنی؟
گل‌هایی که زدم نتیجه زحمات بازیکنان بود. دوست دارم در بازی فردا هم گل بزنم تا با خاطره‌ای شیرین از این تیم جدا شوم.
 پرسپولیس با اضافه‌شدن تو و نفراتی مثل سروش رفیعی، مهدی شریفی و مهدی شیری، قهرمان لیگ برتر می‌شود؟
پرسپولیس همین الان هم تیم خوبی دارد و حتی تا فینال آسیا هم پیش رفته است. امیدوارم که با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط بهتر شود و ما بتوانیم به این تیم کمک کنیم. من معتقدم که پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، همینطور در جام حذفی هم شانس خوبی برای قهرمان‌شدن داریم. دوست دارم همین فصل قهرمان شدن با پرسپولیس را تجربه کنم. 5‌ماه دیگر لیگ تمام می‌شود و امیدوارم نخستین قهرمانی را تجربه کنم.
 فکر می‌کنی در جام ملت‌های آسیا، فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشی؟
تلاشم را می‌کنم و بقیه مسائل به تصمیم سرمربی مربوط می‌شود. من همیشه انگیزه دارم.
 حتما خیلی دوست داری مثل خیلی از بازیکنان تیم ملی لژیونر شوی؟
بله، همینطور است. مسئله مهم این است که اول در تیم ملی و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم. از طرف دیگر امیدوارم با تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شویم تا از خدمت سربازی هم معاف شوم. برخی بازیکنان دیگر هم مشکل خدمت دارند که امیدوارم برطرف شود.
   شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها چقدر است؟
اعتقاد من این است که از تیم ملی خوب حمایت نمی‌شود. ما انتظار داریم که بیشتر مورد حمایت قرار بگیریم. تیم ملی پتانسیل قهرمان‌شدن را دارد

این خبر را به اشتراک بگذارید