• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 20 آذر 1397
کد مطلب : 40552
+
-

مشتزنی در سپیده‌دم

مشتزنی در سپیده‌دم

مسابقات بوکس قهرمانی کشور در خوزستان در حالی پیگیری می‌شود که روز اول این رقابت‌ها تا ساعت 4 صبح طول کشیده است. این اتفاق، حواشی‌ مختلفی را به‌وجود آورد تا جایی که برخی‌ از تیم‌های شرکت‌کننده تهدید به ترک رقابت‌ها کرده‌اند.
    مسابقات بوکس تا ساعت 4صبح!
پیش از آغاز مسابقات، نصب عکس امیر علی‌اکبری در سالن برگزاری مسابقات جنجال آفرید و سبب شد پیشکسوتان بوکس نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند. در ادامه با شروع مسابقات گمان می‌رفت حواشی این مسابقات تمام‌شده است که طول کشیدن مسابقات تا ساعت 4 صبح دوباره خبرساز شد. عیسی گل‌محمدی- سرپرست سابق تیم ملی بوکس- ضمن انتقاد از نحوه برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان،گفت: «متأسفانه مسئولان فدراسیون به هیچ عنوان نتوانسته‌اند شرایط خوبی را حتی از نظر امکانات اولیه برای برگزاری این رقابت‌‌ها فراهم کنند. دلیل این کارها را تنها می‌توان ناتوان بودن مسئولان در اداره امور بوکس کشور دانست. استفاده از افراد ضعیف در بخش اجرایی فدراسیون باعث به‌وجود آمدن چنین مشکلاتی است. چرا بچه‌های مردم و نمایندگان بوکس کشور را به جایی برده‌اند که سرویس‌های بهداشتی قابل استفاده ندارد؟ 
15 نفر از سرپرستان تیم‌های استان‌ها با بنده تماس گرفته‌اند و از شرایط موجود گله کرده‌اند، بهتر است مسئولان توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند». در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی، حمید قبایی‌زاده -سرپرست برگزاری مسابقات- به ایسنا گفت:«به هر حال همیشه در روز نخست مسابقات شاهد برخی مشکلات هستیم که البته همیشه در بوکس وجود داشته است! یکی از خوابگاه‌ها مشکلاتی از نظر آب داشت که دلیل آن سوختن پمپ آب بود ولی کسی که عمدا این کار را نکرده است. از نظر امکانات در خوابگاه‌ها مشکل چندانی وجود ندارد و تنها یک خوابگاه ضعف‌هایی دارد که برطرف می‌شود».
    ثوری: احدی قهر نکرده است
عدم‌حضور اکبر احدی- سرمربی تیم ملی- در مسابقات قهرمانی کشور از دیگر حواشی این مسابقات بود. برخی‌ها عنوان کردند احدی به نحوه برگزاری مسابقات انتقاد داشته و همین مسئله سبب شده است که در این مسابقات حضور نداشته باشد. حسین ثوری- رئیس فدراسیون بوکس- درباره غیبت اکبر احدی گفت:«احدی چند مرتبه با من تماس گرفت. او درگیر بیماری برادرش است و برای مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی به خوزستان سفر می‌کند. هم‌اکنون علی مظاهری، حسین نهرودی، رضا مهدی‌پور و کورش مولایی مسابقات را زیرنظر دارند. احدی نیز به‌عنوان سرمربی تیم ملی به‌زودی راهی خوزستان می‌شود تا وظیفه‌اش که بررسی شرایط فنی بوکسورهاست را انجام دهد». ثوری همچنین درباره غیبت احسان روزبهانی در مسابقات گفت:«با توجه به صحبت‌هایی که با کادر فنی داشتیم، 2بوکسور با صلاحدید کادر فنی و داشتن عذر موجه از حضور در این پیکارها معاف شدند. احسان روزبهانی به‌دلیل جراحی سنگینی که در ناحیه گردن داشت و با نظر پزشک هنوز‌ نمی‌تواند در مسابقات سنگین به میدان برود و سالار غلامی که اکنون در خارج از کشور است، تنها بوکسورهایی هستند که غیبت آنان در قهرمانی کشور موجه است». سیامک صالحی- نایب‌رئیس فدراسیون بوکس- درباره اتفاقات رخ داده در مسابقات قهرمانی کشور به فارس گفت:«تیم‌ها قهر نکردند متأسفانه خوابگاه ورزشکاران با مشکل بی‌آبی روبه‌رو شده بود چرا که پمپ مرکزی خوابگاه از کار افتاده بود و برای راه‌‌اندازی پمپ ما زمان زیادی را از دست داده بودیم به همین دلیل آنها اعتراض کردند و اعتراض آنها نیز مورد قبول است. متأسفانه ایرادات جزئی وجود داشت و احتمال داشت در طول برگزاری مسابقات این موضوع در برگزاری مبارزات اشکالاتی به‌وجود بیاورد. برای رفع اشکالات رینگ‌تایم مسابقات به هم خورد و مبارزات با تأخیر برگزار شد. ما هم قبول داریم نباید بوکسورها تا ساعت 4صبح مبارزه می‌کردند. البته ما با سرپرستان کل تیم‌ها صحبت کردیم و با خردجمعی این اتفاق 
رخ داد».

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :