• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 آذر 1397
کد مطلب : 40542
+
-

سرخپوشان در یک قدمی قهرمانی نیم فصل


شاگردان فرهاد کاظمی نتیجه حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم را به سود خود ثبت کردند تا به صدر جدول تکیه بزنند.
سرخپوشان پاکدشت در مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم مقابل شاهین بوشهر به برتری 2 بر یک دست یافتند که با این نتیجه 29 امتیازی شده و به صدر جدول صعود کردند.
روند صعودی پاکدشتی‌ها در جدول نهایتا به صدرنشینی این تیم در هفته شانزدهم با یک بازی کمتر منتهی شد تا در میان مدعیان جدید لیگ برتر نامی جدید قرار گیرد.
بعد از سرخپوشان، 2 تیم گل‌گهر و شاهین شهرداری بوشهر با 27 امتیاز به‌ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. با این تفاوت که گل‌گهر نیز همچون سرخپوشان یک بازی کمتر از دیگر تیم‌ها دارد و همین موضوع بازی پایانی نیم فصل اول را بیش از پیش حساس خواهد کرد.
گل‌گهر که در هفته‌های گذشته نتایج قابل توجهی کسب نکرده‌ بود، در هفته شانزدهم موفق شد 3بر یک شهرداری ماهشهر را شکست دهد و دوباره به خطرناک‌ترین تیم هجومی لیگ با 30گل زده تبدیل شود.
شاگردان بگوویچ در دقیقه 15یک‌گل دریافت کردند. بعد از دریافت این گل، حملات بی‌وقفه این تیم شروع شد تا 15دقیقه بعد نخستین ثمره تلاش خود را ببینند. در ادامه یک گل دیگر پیش از پایان نیمه اول به ثمر رساندند و با پیروزی به رختکن رفتند.
کرمانی‌ها تا پایان بازی دست از حملات خود برنداشتند تا اینکه در دقیقه 90 گل سوم خود را نیز به ثمر رساندند و بازی را با نتیجه 3بریک به سود خود پایان دادند.
در دیگر بازی حساس هفته شانزدهم مس کرمان مقابل فجر به پیروزی 2بر یک دست یافت و این تیم نیز 27 امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت تا کماکان در کورس قهرمانی باقی بماند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید