• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 آذر 1397
کد مطلب : 40546
+
-

برانکو: فغانی یک اشتباه هم نداشت

یک روز بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان، سرمربیان دو تیم طی مصاحبه‌هایی طولانی به تفصیل درباره این دیدار و حواشی آن صحبت کردند. بعد از آنکه امیر قلعه‌نویی انتقادات زیادی را درباره داور بازی مطرح کرد و بر حمایت فدراسیون از پرسپولیسی‌ها تأکید داشت، برانکو ایوانکوویچ هم در مقام پاسخگویی برآمد. سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین روز گذشته این تیم به خبرنگاران گفت:«به بازیکنانم افتخار می‌کنم که آنجا یک نمایش عالی را به اجرا گذاشتند. آنها در بیشتر دقایق بازی از حریف برتر بودند. جریان بازی به شکلی بود که ممکن بود ببازیم اما با توجه به عملکرد بازیکنانم می‌شد به این باخت هم افتخار کرد. بازیکنانم نشان دادند که لیاقت حضور در فینال آسیا را داشتند چرا که در آن جو سخت، شخصیت و توانایی بالاتر خود را نشان دادند».
  فغانی یک اشتباه هم نداشت
برانکو درباره داوری علیرضا فغانی که با انتقاد زیادی همراه شده، گفت:«فکر می‌کنم فغانی نخستین داوری خود را برای ما انجام داد. او نشان داد چرا بین 4داور برتر دنیاست و حتی یک اشتباه هم نداشت. به او بابت داوری تبریک می‌گویم. نمی‌دانم میزبان از چه ناراحت است. آنها 20خطا کردند و ما 10خطا که همین نحوه بازی دو تیم را نشان می‌دهد. نمی‌دانم سپاهانی‌ها از چه ناراحت هستند. پنالتی که اعلام شد از اشک چشم هم شفاف‌تر بود. می‌دانم سپاهان مایوس شده چون تمام تلاش خودشان را کردند تا ببرند اما این ورزش است و طبیعی است».
  من گفتم ذوب‌آهن؛ سپاهان از کجا پیدا شد؟
برانکو بعد از بازی با ذوب‌آهن نسبت به عملکرد داوری اعتراض تندی انجام داده بود که چنین رفتاری از او سابقه نداشته است. او در توضیح آن مصاحبه عجیب گفت:«بعد از بازی با ذوب‌آهن از بازیکنانم دفاع کردم. من بعد از بازی با ذوب‌آهن حرف زدم چون داوری بد بود، حالا نمی‌دانم سپاهان از کجا پیدا شده است! در بازی با ذوب‌آهن، داور بد قضاوت کرد و همه کارشناسان هم به آن اشاره داشتند. نیازی نیست که داور 17گل یا پنالتی بگیرد. ما قبلا هم گفتیم که مربیان را نمی‌توان فریب داد اما در بازی با سپاهان داوری عالی بود».
   سیدجلال عکس خطاها را منتشر می‌کند
برانکو در پاسخ به این سؤال که پرسپولیسی‌ها نسبت به گل سپاهان معترض هستند و اعتقاد دارند کی‌روش روی سیدجلال حسینی پیش از گل مرتکب خطا شده گفت:«در جریان بازی کی‌روش استنلی روی سیدجلال خطا کرد اما من اعتراضی نکردم چون این بازی دوئل بود و در این دوئل این اتفاقات طبیعی است. در چنین بازی‌هایی بازیکنان باید بجنگند و حالا قرار است سیدجلال حسینی عکس خطاهایی که کی‌روش رویش انجام داده را در صفحه شخصی خود منتشر کند و شما خواهید دید که چه شده است».

این خبر را به اشتراک بگذارید