• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 آذر 1397
کد مطلب : 40534
+
-

کی‌روش با آرنج به‌صورت من کوبید

سیدجلال: پنجره باز شده اما وضعیت تیم نامشخص است

کی‌روش با آرنج به‌صورت من کوبید

پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار فصل خود روز یکشنبه به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی دست پیدا کردند. این دیدار با پنالتی دقایق آخر پرسپولیس به جنجال کشیده شد.
کاپیتان سرخپوشان درخصوص اتفاقات این بازی به همشهری گفت: «بازی سختی بود و دو تیم مدعی بودند. بچه‌ها تلاش کردند و می‌توانستیم برنده باشیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم خوب استفاده کنیم و 3امتیاز را از دست دادیم. ما موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم به‌خصوص در نیمه دوم می‌توانستیم چندبار گلزنی کنیم اما با بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت به تساوی دست پیدا کردیم.»
کاپیتان پرسپولیس درباره حواشی به‌وجود آمده دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت:«همه فقط صحنه پنالتی ما را نشان می‌دهند که می‌گویند منشا خطا کرد. در صحنه‌ای هم که سپاهان به گل رسید، کی‌روش استنلی با آرنج به‌صورت من کوبید. در صحنه پنالتی هم قبل از اینکه منشا بازیکن سپاهان را هل بدهد، شایان مصلح و کمال کامیابی‌نیا را در محوطه جریمه هل دادند. درگیری در محوطه جریمه هنگام ضربات ایستگاهی طبیعی است و همیشه اتفاق می‌افتد.» سید جلال در مورد مراسم‌ تجلیل از او در بازی سپاهان گفت:« ممنون هواداران هستم. از آنها تشکر می‌کنم و هر چیزی دارم از هواداران است. هر کاری کردم، برای سربلندی کشور و برای پرچم ایران بود. از آقایان قلعه‌نویی و تابش و باشگاه سپاهان هم تشکر می‌کنم که روز گذشته از من تجلیل کردند. 3سال در سپاهان بازی کردم و روزهای خوبی را با آنها داشتم.» حسینی درخصوص شایعه بازگشت بازیکنانی مانند طارمی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس گفت:«در مورد این بازیکنان برانکو تصمیم خواهد گرفت و کادر فنی باید در این‌باره صحبت کند.» کاپیتان پرسپولیس درخصوص تغییرات مدیریتی باشگاه گفت: «برای من مهم‌تر از همه هواداران هستند چرا که پرسپولیس در حال آسیب دیدن است. الان زمانی است که باید به فکر باشگاه‌های آسیا باشیم. حالا پنجره باز شده و موقع جذب بازیکنان جدید است اما متأسفانه با این شرایطی که من می‌بینم چیزی مشخص نیست. ما الان باید به فکر اردو رفتن باشیم اما نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است برای‌مان رخ بدهد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :