• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 19 آذر 1397
کد مطلب : 40369
+
-

کافه مجلس | سیاست

    درگیری استان‌ها بر سر آب

علی گلمرادی، نماینده ماهشهر با اشاره به اختلاف استان‌ها درباره مسئله آب به ایلنا گفت: یک درگیری داخلی در بحث آب بین استان‌ها شکل گرفته است؛ به‌عنوان مثال استان یزد، خوزستان و اصفهان درگیر مسئله آب هستند؛ استان خوزستان امروز کشاورزی‌اش به خطر افتاده است و لازم است با مدیریت تخصصی همت به حل این مشکل داشته باشیم.

   محاکمه سلطان سکه شفاف نبود

پروانه سلحشوری، نماینده تهران در نشست مبارزه با فساد در ایران: نظام‌مند یا موردی؟ گفت: مردم در مورد محاکمه و اعدام سلطان سکه قانع نشدند و این محاکمه شفاف نبود از همین رو برخی مردم سؤالاتی در مورد این اعدام دارند. به گزارش ایرنا، او افزود: برخی از مردم گفتند اصلا اعدام نشده است، برخی گفتند چرا با افراد شاخص‌تر برخورد نشد و... . در واقع این محاکمه فاصله دولت و ملت را بیشتر کرد.

   افزایش احتمالی20نماینده

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با ارائه لایحه‌ای پذیرفت که 20نماینده به شمار نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزوده شود و بار مالی آن را برعهده گرفت.

  انتقاد فرمانده مرزبانی از یک نماینده

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با انتقاد از اظهارات یکی از نمایندگان درباره برخورد با کوله‌برها ، اینگونه اظهارات را موجب تشویش افکار عمومی خواند و افزود: کوله‌برانی که بر اساس مقررات عمل می‌کنند، مورد برخورد پلیس نیستند. به گزارش ایسنا، سردارقاسم رضایی  گفت:  نماینده‌ای که در نطق پیش از دستور خود در مجلس اعلام می‌کند کوله‌بران کشته می‌شوند، می‌تواند پاسخ دهد که کدام کوله‌بر؟ آیا فردی که مخل امنیت کشور است کوله بر است؟ کسی که نیمه‌شب مسلح است و با خود مهمات و آرپی‌جی دارد کوله بر است؟ اگر ما مجری قانون نباشیم چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود؟  وی افزود: در شمال غرب، غرب و برخی از مرزهای کشور موضوع «کوله‌بر» عنوان می‌شود، کوله بر نه‌تنها هیچ‌گاه مورد برخورد ما نیست بلکه موردحمایت ما نیز هست، ما مرزنشینان را موردحمایت قرار می‌دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید