• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 23 دی 1396
کد مطلب : 4007
+
-

ارائه سند تحویل و تحول شهر تهران در جلسه آینده شورا

سند تحویل و تحول شهر تهران در جلسه علنی آینده شورای اسلامی شهر تهران توسط شهردارتهران ارائه می‌شود.

این خبر را معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد و گفت: این سند یک گزارش تفصیلی 600صفحه‌ای است و گزارش‌هایی در حوزه‌های مختلف ازجمله مالی، حمل‌ونقل، خدمات شهری، تشکیلات برنامه و بودجه، محیط‌زیست، منابع انسانی و فنی و عمران را در برمی‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، حجت‌الله میرزایی خاطرنشان کرد: بخش مالی شامل بدهی‌ها و مطالبات شهرداری که تاکنون احصا شده و حوزه فنی و عمران شامل پروژه‌های ناتمام شهری و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آنهاست.

وی ادامه داد: در حوزه املاک، وضعیت املاک و دارایی‌های شهرداری، املاک واگذار شده، املاک مورد مناقشه و دارای تعارض و املاکی که درخصوص آنها دعاوی وجود دارد تشریح شده است.

به گفته وی، در حوزه شهرسازی و کالبدی، میزان تحقق طرح جامع و تفصیلی و انحرافات از این طرح‌ها، ساخت‌وساز خارج از رویه، تخریب باغ‌ها، فضای سبز و محیط‌زیست شهر تهران مشخص شده است. براساس مصوبه شورای شهر پنجم، شهرداری ملزم شد در یک دوره 100روزه، گزارشی از آنچه از مدیریت قبلی تحویل گرفته شده تهیه و به شورای شهر تهران ارائه کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید