• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 14 آذر 1397
کد مطلب : 39907
+
-

صدای استان‌ها

   ترافیک در خیابان مارالان 
بخشی از انتهای خیابان مارالان در محله ساری شهر تبریز مسدود است. این مسئله موجب ترافیک شدید در این خیابان شده است. از شهرداری درخواست می‌کنم زودتر تکلیف این پروژه را روشن کند تا تردد شهروندان تسهیل شود. 
یک شهروند از آذربایجان ‌شرقی

   کمبود آب آشامیدنی در یک روستا
روستای گوران‌سراب در شهرستان خلخال قرار دارد. اهالی این روستا آب آشامیدنی کافی ندارند. مسئولان استان فکری برای حل مشکل ما بکنند. 
یک شهروند از اردبیل 

   سهمیه کم سوخت 
بسیاری از ساکنان روستاهای خراسان‌ رضوی به دلیل نداشتن گاز در فصل سرما از سهمیه سوخت استفاده می‌کنند. با این‌که این منطقه در زمستان سرد است سهمیه سوخت زیادی برای ما در نظر گرفته نشده. خانواده‌ها چطور با این سهمیه کم، زمستان را سر کنند؟
رفیعی از خراسان ‌رضوی 

   هزینه بالای ازدواج
در چند سال اخیر، هزینه‌های ازدواج و تامین مسکن خیلی بالا رفته. این در حالی است وام ازدواج و وام مسکن کفاف برگزاری مراسم ازدواج و تامین مسکن برای زوج‌های جوان را نمی‌دهد. کاش حداقل مسئولان مبلغ این وام‌ها را افزایش دهند تا جوان‌ها بتوانند ازدواج کنند. 
محسنی از مرکزی 
 
   آموزش استفاده از وسایل گرمایشی 
حالا که فصل سرد سال است از رسانه‌ها درخواست می‌کنم بیشتر درباره نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی مطلب منتشر کنند. هر سال در فصل سرد اخباری درباره مرگ برخی از هم‌وطنانمان به دلیل نشت گاز می‌شنویم. کاش شهروندان هم به این نکات توجه بیشتری داشته باشند. 
یک شهروند از سمنان 

این خبر را به اشتراک بگذارید