• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 12 آذر 1397
کد مطلب : 39587
+
-

پایان زندگی تیرانداز تحت تعقیب


مرد 28ساله که به اتهام شلیک به برادرزنش تحت تعقیب قرار گرفته بود، ساعتی پس از تیراندازی از بالکن طبقه پنجم ساختمان مسکونی به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.

به گزارش همشهری، ساعت 7صبح شنبه به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، کشیک جنایی پایتخت خبر رسید که مرد جوانی از بالکن طبقه پنجم ساختمانی در غرب تهران به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است. او ساکن ساختمان مجاور بود اما هنوز مشخص نبود که در بالکن طبقه پنجم همسایه چه می‌کرده و چطور از آنجا سقوط کرده است.

به این ترتیب قاضی جنایی دستور تحقیق در این‌باره را صادر کرد تا معمای این حادثه آشکار شود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی به نام سعید معتاد به شیشه بوده و همسرش به همین دلیل از چند روز پیش خانه را ترک کرده بود. آنطور که مشخص بود برادرزن سعید شب قبل از حادثه به مقابل خانه سعید رفته بود تا با پادرمیانی، خواهر و دامادش را آشتی بدهد اما وقتی مقابل آپارتمان حاضر شده بود، سعید در را باز کرده و با کلت کمری گلوله‌ای به سمت او شلیک کرده بود.

گلوله شلیک شده به بازوی برادرزن سعید برخورد کرده و او نقش زمین شده بود و پس از این حادثه، مرد تیرانداز(سعید) پا به فرار گذشته بود. پس از آن نیز پلیس در جریان قرار گرفته و سعید به اتهام تیراندازی منجر به جرح تحت تعقیب قرار گرفته بود تا اینکه صبح روز بعد سعید از بالکن طبقه پنجم همسایه به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد. با این اطلاعات، تحقیقات مأموران ادامه یافت و آنها به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان پرداختند و پی بردند که سعید پس از تیراندازی و مجروح کردن برادرزنش از خانه خود فرار کرد اما ساعتی بعد دوباره به آپارتمانش بازگشت. او چند ساعت در آپارتمان بود تا اینکه حدود ساعت 5صبح، خودروی پژویی مقابل ساختمان توقف کرد.

تصاویر نشان می‌داد که سعید از پشت پنجره خودروی پژو را دیده و با دیدن آن از خانه خارج شده اما اتفاقات پس از آن تا زمان سقوط مرگبار سعید، در دوربین‌های مداربسته ثبت نشده بود.مأموران به تحقیق از ساکنان ساختمان همسایه پرداختند و معلوم شد که در زمان حادثه، سعید به سختی خودش را به بالکن طبقه پنجم این ساختمان رسانده و به شیشه کوبیده تا صاحبخانه در را به رویش باز و او بتواند فرار کند. اما اعضای خانه با دیدن او وحشت کردند و با قفل کردن در اتاق خواب به راهروی ساختمان رفته و درخواست کمک کردند.

به گفته آنها، سعید موفق شد در بالکن را باز کند و وارد خانه همسایه شود اما چون در اتاق خواب قفل بود، نتوانست راهی برای فرار پیدا کند؛ به همین دلیل مجددا به سمت بالکن برگشت و قصد داشت به بالکن طبقه چهارم برود اما ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. هم‌اکنون با دستور قاضی جنایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شده و تلاش برای شناسایی سرنشینان خودروی پژو ادامه دارد تا مشخص شود که آنها در آن ساعت به چه دلیل مقابل ساختمان متوفی توقف کرده بودند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید