• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 12 آذر 1397
کد مطلب : 39581
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


 @  بیمه شخص ثالث هم جریمه می‌گیرد!
وقتی شما چند روز جلوتر برای تمدید بیمه شخص ثالث اقدام کنید وظیفه‌ای بدیهی است اما حتی اگر یک روز دیرکرد داشته باشید برای تمدید بیمه، شما را جریمه خواهند کرد؛ مثلا در مورد خودروی من، بعد از 8سال از این بیمه هیچ وقت استفاده نشده و امیدوارم هرگز استفاده نشود اما به‌نظرتان این دزدی آشکار نیست؟
 

نیری از آباده


@ سریالی از ایران باستان بسازند
این‌همه سریال می‌سازند، نمی‌توانند یک سریال به‌درد‌بخور از ایران باستان و تخت جمشید بسازند، آن وقت کره‌ای‌ها و چینی‌ها مدام افسانه می‌سازند و صدا‌و‌سیمای ما هم آنها را به کرات پخش می‌کند!
 
هژیر از کیش


   مشکلات مسکن مهر پرند
4سال است که از مسکن مهر پرند استعفا کرده‌ام اما مبلغ 2میلیون تومان پول بنده را بابت انشعاب نگه‌داشته‌اند و می‌گویند بودجه‌ای نداریم که پول شما را پس بدهیم. حداقل 100نفر دیگر مانند من هستند. گناه ما چیست؟
 
صاحب دبیری از بومهن


 یارانه نان از جیب کشاورزان
با تورم 35درصدی، نرخ خرید گندم طبق آخرین خبر 10درصد افزایش داشته است که هر چند افزایش آن از 10به 17قابل توجه است اما باز هم کشاورزان بخش قابل توجهی از یارانه نان را از جیبشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد اتاق بازرگانی می‌خواهد تولید نباشد و بودجه‌ها صرف واردات شود. اگر غیراز این است این چه دفاعی از حقوق کشاورزان است که اگر گندم خود را به قیمت اعلام شده بفروشند سال آینده حتی قادر به تهیه ملزومات کار هم نخواهند شد و معلوم نیست چطور باید گذران زندگی کنند؟!
 
‌علی از استهبانات


   لامپ‌های کم‌مصرف نو روشن نمی‌شوند
چندی قبل 4عدد لامپ کم‌مصرف خریدم که تا سال 98گارانتی دارند اما هر چه کردم روشن نشدند. وقتی هم لامپ‌ها را بازگرداندم مغازه‌دار قبول نکرد و چون فاکتور هم نگرفته بودم قادر به شکایت نشدم و اخیرا متوجه شده‌ام بسیاری از این لامپ‌ها این مشکل را دارند.
 
احمدی از تهران


@ فیلم‌های روز دنیا را معرفی کنید
لطفا در همشهری مانند گذشته فیلم‌های روز دنیا را معرفی کنید. قبلا همشهری در روزهای پنجشنبه این کار را می‌کرد.
 
رضایت از مشهد


  آثار ملی، قابل فروش نیست
در همه جای دنیا آثار ملی را با افتخار حفظ می‌کنند اما در گیلان عزیز یکی از آثار ملی ثبت شده به فروش گذاشته شده است. این کار غیرقانونی و برخلاف مصالح کشور است. لطفا پیگیری و اطلاع‌رسانی کنید.
 
25...091957


   طرح ترافیکی مخصوص جانبازان شهرستانی بدهند
از مسئولان شهر تهران درخواست دارم طرحی مخصوص جانبازان شهرستانی داشته باشند که وقتی برای درمان یا کارهای اداری مجبور می‌شوند به تهران بیایند، دربه‌در طرح و هزینه‌های آن نشوند.
 
ساعدی از ساوه


   از 110توقع حضور داریم
برای رفع مشکلی به 110زنگ زدیم اما خبری از مأموران پلیس نشد. مشکل حاد نبود و حل شد. اگر مشکل جدی هم باشد همین گونه برخورد می‌کنند. این در حالی است که اپراتور دقایقی طول کشید تا از ما آدرس و شماره تلفن بگیرد.
 
موسی گودرزی


   اشتغال، شاه کلید حل مشکلات است
آیا سزاوار است که با گذشت 40سال از انقلاب اسلامی به‌دنبال بسته حمایتی دولت باشیم؟ به چه زبانی و به چه‌کسی بگوییم که به فکر اشتغال و معیشت مردم باشید تا همه مشکلات حل شود؟
 
نوادر از خوزستان


@ چرا فیلم‌ها در شهرستان‌ها فیلمبرداری نمی‌شوند
گزارشی بنویسید از اینکه چرا همه فیلم‌های سینمایی در تهران، شمال و نهایتا کیش و کرج فیلمبرداری می‌شوند. آیا بیش از هزار شهر دیگر ایران نمی‌توانند هیچ سهمی در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی داشته باشند؟
 
حسینیان از همدان


   نانوایان گرانفروش
یک نانوایی ‌بربری ‌در شهر قدس‌ انتهای ‌خیابان ‌قدس ‌به ‌بهانه کنجدی ‌کردن ‌‌نان‌ها ‌قیمت ‌نان ‌را 1000تومان حساب می‌کند ‌و به زور ‌به‌ مردم می‌فروشد. مردم در این شهرستان اغلب از قشر زحمتکش هستند و این نانوا با اندکی کنجد که روی نان‌ها می‌پاشد در حق ‌مردم ظلم می‌کند.
 
74...091232
 

@ قطارهای روزانه گرگان و ساری به تهران چه شد؟
در گذشته قطار روزانه از سمت گرگان و ساری به تهران می‌رفت، ولی اکنون چند سال است که روزانه به سمت تهران قطار نداریم؛ درحالی‌که ده‌ها شهر و روستا در مسیر این قطار هستند که چون کنار جاده اصلی نیستند به سادگی در آنها وسایل حمل‌ونقل پیدا نمی‌شود و این قطارها واقعا مغتنم بودند.
 
عباس‌زاده از گرگان

این خبر را به اشتراک بگذارید