• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 10 آذر 1397
کد مطلب : 39267
+
-

در تجدید میثاق مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 19با آرمان‌های امام راحل مطرح شد

توجه ویژه به اقشار کم‌برخوردار جنوب شهر

تجدید میثاق
توجه ویژه به اقشار کم‌برخوردار جنوب شهر

مدیران شهرداری منطقه 19به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همراهی پرسنل با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدیدمیثاق کردند.
به گزارش همشهری، علی توکلی، شهردار منطقه 19و همراهان او در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های ایشان تجدیدبیعت کردند.
همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، شهردار این منطقه با همراهی مدیران و کارکنان طی نشست صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) دیدار کردند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی، تولیت آستان حرم مطهر امام‌خمینی (ره) در این دیدار با تأکید بر تحول و حرکت به سمت احسن‌الحال گفت: «بهترین روزهای بشریت روزهای پیش‌رو است تا در آینده روزهای بهتری بسازد و گسست نسلی این نیست که نسل جدید قرار است همان کار را کند که قبلی‌ها کرده‌اند، بلکه انسان برای حرکت نیازمند یاد گرفتن از گذشتگان نه تکرار کار و فعالیت آنهاست.»
او با اشاره به حضور مدیران جوان در مدیریت شهری شهرداری منطقه 19افزود: «بسیار به پیشینه امور بیندیشید و مطالعه را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده و توجه ویژه‌ای به خدمت هر چه بیشتر به اقشار کم‌برخوردار کنید. همچنین مردم ولی‌نعمت‌اند؛ زیرا مجموعه‌ای را فراهم کرده‌اند تا شما فعالیت کنید و از نعمت‌های آن بهره‌مند شوید.»
علی توکلی، شهردار منطقه نیز با اشاره به آشنایی‌اش با شخصیت امام‌خمینی(ره) در دوران انقلاب و دفاع‌مقدس گفت: «اندیشه ایشان نقطه عطفی برای ماست و هدف ما از حضور در این آستان مقدس بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی است.»
توکلی افزود: «افتخار می‌کنم در خدمت مردم منطقه19هستم و معتقدم هرگونه خدمت برای آخرت عاقبت نیکی خواهد داشت. ان‌شاءالله با دعای مومنین این موفقیت حاصل شود.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید