• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 8 آذر 1397
کد مطلب : 39149
+
-

خلعتبری: برای گرفتن امتیاز به اصفهان می رویم



محمد رضا خلعتبری، مهاجم باسابقه تیم پدیده در این فصل یکی از مهره های تاثیر گذار تیمش بوده و در کنار همبازی هایش تلاش کرده تا پدیده همچنان در صدر جدول باشد. با او درباره بازی مهم این هفته و حضور غافلگیر کننده پدیده در صدر جدول صحبت کرده ایم. 
   نظرت در مورد بازی پدیده با سپاهان چیست؟ دو تیمی که مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می شوند.
بازی با سپاهان یک مسابقه خیلی سخت خواهد بود. سپاهان تیم خوبی است، مهره های خوبی هم در اختیار دارد، کادرفنی خیلی خوبی هم دارد . یک باشگاه حرفه ای است. من چند سال در این تیم بازی کردم . شرایط شان هم در جدول به گونه ای است که امسال تیمشان را برای قهرمانی بسته اند. ما کار سختی داریم ولی می رویم که امتیاز بگیریم. با توجه به اینکه هر دوتیم فوتبال بازی می کنند و اهل ضد فوتبال نیستند، حتما بازی قشنگ می شود. فقط امیدوارم برنده بازی ما باشیم (با خنده)
   تو با توجه به سال ها حضور در تیم های اصفهانی با جو سپاهان آشنا هستی.
من 8 سال در اصفهان بودم. 5 سال در ذوب آهن بازی کردم و 3سال هم عضو سپاهان بودم. بهترین دوران فوتبالم را در اصفهان گذراندم. چند قهرمانی با سپاهان داشتم. با ذوب آهن هم نایب قهرمان آسیا شدم. در اصفهان همه چیز روی حساب  وکتاب است. 
   در مورد شرایط خوب این فصل پدیده بگو. هیچ کس تصور نمی کرد مدعی قهرمانی باشید. 
ما تیم خیلی خوبی داشتیم با اینکه یکسری بازیکنان از جمع ما جدا شدند ولی اسکلت تیم حفظ شد. آقای گل محمدی هم خیلی زود توانست تاکتیک مدنظرش را به بازیکنان آموزش دهد و زمان زیادی نبرد تا فوتبال تیمی خوبی را ارائه دهیم . به طور نمونه زمان زیادی نبرد بازیکنان ما حفظ توپ و گردش توپ را یاد بگیرند. شاید فکر نمی کردیم صدرنشین شویم ولی حدس می زدم جزو مدعیان باشیم. 
   امسال خودت هم خیلی آماده تر از سال های قبل هستی.
بله البته من پارسال هم عملکرد خوبی داشتم ولی امسال وضعیتم بهتر است. شاید دلیلش این است که بدانی مربی از تو چه
 می خواهد. الان آقای گل محمدی از من می خواهد در زمین آزاد باشم، به خط هافبک بروم، در خط حمله شرکت کنم، به همین دلیل توانستم بهتر کار کنم.
   پدیده قهرمان نیم فصل می شود؟
تلاش می کنیم این عنوان را به دست بیاوریم.البته قهرمانی 
نیم فصل مهم نیست. ما تلاش می کنیم آخر فصل قهرمان باشیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید