• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 7 آذر 1397
کد مطلب : 39112
+
-

صدای استان‌ها

سرریز فاضلاب در آبادان
مشکل فاضلاب آبادان دوباره در فصل بارندگی آغاز شده است. سرریز فاضلاب علاوه بر ایجاد بوی بد موجب شده است مشکلات زیادی، از دردسرهای تردد گرفته تا مشکلات بهداشتی، برای مردم ایجاد شود. 
یک شهروند از خوزستان
   جیرفت بدون نفت
با وجود این‌که در فصل سرما هستیم اما اهالی جیرفت نفت کافی برای وسایل گرمایشی خود ندارند. این شهر از گاز هم محروم است. مردم این منطقه باید چه کنند؟
یک شهروند از کرمان 

   پارکینگ برای ساختمان پزشکان 
ساختمان‌های پزشکان بدون پارکینگ در شهرها ساخته می‌شوند. چرا با توجه به کمبود پارکینگ در شهرهای بزرگ شهرداری‌ها مجوز ساخت این ساختمان‌های عمومی را بدون پارکینگ می‌دهند؟ کمبود پارکینگ گره‌های ترافیکی شهرها را بیشتر می‌کند. 
یک شهروند از مرکزی 

   ورودی نامناسب 
بلوار سرداران در دهقان ویلای اول، در کرج، ورودی نامناسبی دارد و محل تخلیه زباله است. از مسئولان شهرداری می‌خواهم فکری برای رفع این مشکل بکنند. 
ساعدی از البرز 

   جاده خراب مسکن مهر
مسکن مهر ولی‌عصر (عج) در ارومیه جاده نامناسبی دارد. در کنار خرابی‌ها، خاموشی هم مشکل دیگر این جاده است. 
یک شهروند از آذربایجان‌ غربی

   انتظار برای آسفالت‌ریزی
بیش از ۱۵ ماه از حفاری فاضلاب در محله‌های کوی شهید عباس‌زاده تبریز می‌گذرد. با وجود فرارسیدن فصل سرما اما هنوز معابر این محله‌ها لکه‌گیری و آسفالت‌ نشده است. مسئولان شهرداری تبریز به این مشکل رسیدگی کنند. 
بصیرت از آذربایجان ‌شرقی 

   بافت قدیمی شهر
متاسفانه بافت قدیمی اهواز با وجود ساختمان‌های زیبا و قدیمی خود مورد بی‌توجهی قرار گرفته است. از مسئولان شهرداری اهواز درخواست می‌کنم به ساختمان‌های زیبای قدیمی توجه بیشتری نشان دهند. 
یک شهروند از خوزستان 

   میدان بی‌چراغ 
میدان سرداران قزوین چراغ راهنمایی ‌و رانندگی ندارد. خودروها برای تردد در این میدان با مشکل مواجه می‌شوند. نداشتن چراغ راهنمایی ‌و رانندگی موجب بروز خطر تصادف در این میدان شده است. مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از قزوین 

این خبر را به اشتراک بگذارید