• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 7 آذر 1397
کد مطلب : 39028
+
-

اجاره ب‌‌ام‌و میلیاردی برای اخاذی از دختر 15ساله

اجاره ب‌‌ام‌و میلیاردی برای اخاذی از دختر 15ساله


عکس‌هایی که دختر نوجوان در اینستاگرام منتشر کرده بود، نشان می‌داد که خانواده‌ای پولدار و ثروتمند دارد. همین باعث شد که 2پسر جوان برای اخاذی از او نقشه سیاهی بکشند.

به گزارش همشهری، چند روز پیش دختری 15ساله به همراه خواهر بزرگ‌ترش راهی دادسرای امور جنایی تهران شد تا به طرح شکایت از 2 جوان باج‌گیر بپردازد. دختر نوجوان در توضیح شکایت خود به قاضی جنایی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسری به نام بهرام آشنا شدم. بهرام می‌گفت در کار تجارت است و وضع مالی خیلی خوبی دارد. حتی به من گفت اقامت کانادا دارد و هر‌ازگاهی به آنجا می‌رود. آنقدر چرب‌زبان بود که حرف‌هایش را باور و تصور کردم از یک خانواده بااصل‌ونسب است غافل از اینکه همه اینها دروغ بود تا مرا فریب بدهد. وی ادامه داد: پدر من بازاری است و ما در خیابان فرشته (شمال تهران) زندگی می‌کنیم. بهرام با دیدن عکس‌هایی که در اینستاگرام منتشر کرده بودم، فهمیده بود که پدرم پولدار است و حتی برای من عکسی با یک خودروی ب‌‌ام‌و میلیاردی فرستاد و گفت که این خودرو متعلق به‌خودش است. پس از مدتی با او قرار گذاشتم و وقتی به محل قرار رسیدم، بهرام به همراه یکی از دوستانش سوار بر همان ب‌‌ام‌و آمد.

دختر نوجوان ادامه داد:‌ وقتی دیدم بهرام تنها نیست، ترسیدم و سوار نشدم اما آنها به زور مرا سوار خودرو کردند و به سمت فشم رفتند. در آنجا با زور و تهدید مرا داخل باغ ویلایی بردند و بی‌آنکه اهمیتی به التماس‌های من بدهند، با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها از صحنه‌های آزار و اذیت من فیلم سیاه گرفتند و گفتند اگر شکایت کنم و یا به کسی حرفی بزنم، فیلم را در اینستاگرام پخش می‌کنند. آن روز وحشتناک، 5ساعت گروگان بهرام و دوستش بودم و در نهایت آنها رهایم کردند. پس از آن حال روحی خوبی نداشتم و خانواده‌ام که پرس‌و‌جو می‌کردند، می‌گفتم به‌خاطر درس‌های سنگین است اما جرأت نمی‌کردم حقیقت را بازگو کنم. چند روز بعد بهرام به من زنگ زد و گفت اگر پول و دلار به او ندهم، فیلم‌های سیاه را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. من هم از ترس آبروریزی، حدود 30میلیون تومان طلا و دلار برای آنها بردم. باج‌گیری‌های بهرام اما تمامی نداشت و او باز درخواست دلار و طلا کرد. من هم ناچار شدم موضوع را به خواهر بزرگ‌ترم بگویم و او گفت که باید به اداره پلیس برویم و شکایت کنیم.


قرار صوری
پس از این شکایت، دستگیری این 2متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آنها از شاکی پرونده (دختر نوجوان) خواستند تا با بهرام و دوستش به بهانه تحویل دلار و طلا قرار بگذارد. وقتی 2جوان باج‌گیر در محل قرار حاضر شدند، به دام پلیس افتادند و در بازجویی‌ها به تهدید و باج‌گیری اقرار کردند اما منکر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شدند. بهرام که جوانی 20ساله است، گفت: من و دوستم ساکن یکی از مناطق جنوب تهران هستیم و پیش از این یک‌بار به اتهام درگیری به زندان رفته‌ایم. مدتی بود که به‌شدت بی‌پول بودیم و نقشه کشیدیم دختران پولدار و کم‌سن‌و‌‌سال را در اینستاگرام شناسایی کرد. با فریب آنها دست به اخاذی بزنیم. وی ادامه داد: برای اجرای این سناریو خودروی ‌ ب ا‌م و اجاره کردیم و نخستین طعمه‌مان دختری ساکن خیابان فرشته بود.  عکس‌هایی که او در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده بود، نشان می‌داد که خیلی پولدار است. به بهانه ازدواج فریبش دادم و با او قرار گذاشتم. روز حادثه به همراه دوستم سر قرار رفتم و دختر نوجوان بدون هیچ زور و اجباری سوار ماشین شد. اصلا آدم‌ربایی در کار نبود و حتی با پای خودش قدم در باغ ویلایی گذاشت. باغ ویلایی هم برای یکی از بستگان دور دوستم بودکه در ایران نبود.   وی ادامه داد: با تهیه فیلم‌سیاه نقشه بعدی‌مان که اخاذی بود را اجرا کردیم و اصلا فکرش را نمی‌کردیم که او شکایت کند و ما گیر بیفتیم. این 2متهم پس از اقرار به جرم خود با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات از آنها برای شناسایی جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید