• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 27 آبان 1397
کد مطلب : 37812
+
-

برانکو روی نیمکت نمی‌نشیند؟

برانکو روی نیمکت نمی‌نشیند؟

بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سازمان لیگ خیلی زود دست به‌کار شد و زمان بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس را اعلام کرد. فتاحی- مسئول مسابقات سازمان لیگ- در اقدامی جالب نخستین بازی سرخپوشان را در تاریخ 28 آبان اعلام کرد؛ یعنی درست در تاریخی که تیم ملی در اردو است و به همین دلیل 2بازیکن پرسپولیس یعنی احمد نوراللهی و بیرانوند در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند. این در حالی است که بشار رسن هم در اردوی تیم ملی عراق است و 2 بازیکن این تیم هم در اردوی تیم ملی امید حضور دارند.

    اشتباه کردیم فینال رفتیم
سرمربی سرخپوشان اما حسابی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ عصبانی است. برانکو پیش از این اعلام کرده بود که قرار نیست به‌خاطر حضور در فینال لیگ قهرمانان تن به این برنامه‌ریزی بدهد و با توجه به مصدومانی که دارد نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. نکته جالب توجه اینجاست که مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس با آنها توافق کرده بوده که با سازمان لیگ بعد از لیگ قهرمانان همکاری کند و به همین دلیل باید پرسپولیس در این تاریخ به میدان برود و تلاش باشگاه پرسپولیس هم برای به تأخیر انداختن این بازی فایده‌ای نداشت.

    تأخیر مشکوک 
با همه این اتفاقات برانکو که بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان به همراه کادر فنی خود راهی کرواسی شده بود با وجود اعلام برنامه سازمان لیگ به ایران بازنگشته و قرار است امروز به ایران بازگردد. این در حالی است که سرخپوشان در  2روز گذشته تمرینات خود را زیرنظر کریم باقری پیگیری کرده‌اند اما برانکو درصورت بازگشت به ایران تنها یک روز فرصت دارد تمرینات تاکتیکی خود را با شاگردان خود و البته در غیاب تعداد زیادی از بازیکنانش انجام دهد و این در حالی است که به جز ملی‌پوشان پرسپولیس گادوین منشا هم همچنان در تعطیلات به‌سر می‌برد و در تمرینات حضور ندارد.

    برانکو تصمیم عجیبی می‌گیرد؟
برانکو هنوز به ایران بازنگشته است و مشخص نیست چه تصمیمی برای بازی برابر پیکان دارد اما شنیده‌ها حاکی از این است که برانکو مایل نیست در بازی برابر پیکان روی نیمکت بنشیند. 

هرچند شاید روز مسابقه اتفاق دیگری بیفتد و برانکو مجاب شود به همراه پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برود اما باید دید بعد از بازگشت سرمربی سرخپوشان او چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید