• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 26 آبان 1397
کد مطلب : 37732
+
-

کنار زدن جان گریشام توسط استفن کینگ

دریچه
کنار زدن جان گریشام توسط استفن کینگ


 مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرد. هفته گذشته استفن کینگ،  نویسنده آمریکایی ژانر وحشت با داستان «ارتفاع» موفق شد جان گریشام،  نویسنده آمریکایی آثار جنایی را از صدر پرفروش‌ها کنار بزند.

به گزارش نیویورک‌تایمز  «ارتفاع» نوشته استفن کینگ در هفته اول انتشار موفق شد در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد. داستان در شهری خیالی به نام کاستل راک رخ می‌دهد و اسکات کری،  شخصیت اصلی داستان با بیماری مرموزی روبه‌رو می‌شود که تأثیرات عجیبی بر جسمش گذاشته و سبب کاهش وزن شدید او شده است.

«فرضی» هم نام کتاب جدید جان گریشام است که هفته پیش در صدر جدول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما این هفته در رده دوم است؛ داستان جنایی دیگری از نویسنده آمریکایی که مثل دیگر آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. سربازی به‌جامانده از جنگ جهانی دوم به نام پیت یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود،  لباس‌هایش را می‌پوشد،  وارد کلیسایی می‌شود،   پدر روحانی را به قتل می‌رساند و در جواب قاضی،  وکیل  و اطرافیانش اعلام می‌کند «حرفی برای گفتن ندارم!» پیت از مرگ نمی‌ترسد و دوست دارد انگیزه‌هایش از انجام این کار را با خود به گور ببرد. آمازون و برخی مجلات اثر جدید گریشام را شاهکار دانسته‌اند و معتقدند این نویسنده آمریکایی بیشتر از داستان‌های دیگرش برتری خود را در به‌کار بردن «تعلیق» نشان داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :