• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 37075
+
-

صدای استان‌ها

   ترافیک محله خیام
محله خیام در شهر کرمانشاه ترافیک سنگینی دارد و شهروندان برای عبور و مرور در آن با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. از مسئولان شهری می‌خواهم فکری برای حل این مشکل بکنند. 
بصیرت از کرمانشاه

   خیابان‌های پر از زباله 
خیابان‌های رجایی‌شهر در استان البرز همیشه پر از زباله است. مسئولان شهری به فکر رفع این مشکل و جمع‌آوری زباله‌ها باشند. زباله‌ها علاوه بر این‌که چهره نامناسبی به خیابان‌ها داده‌اند، موجب بروز مشکلات بهداشتی برای شهروندان می‌شوند. 
عزیزی از البرز 

   کرایه متفاوت تاکسی 
هر روز در یک مسیر ثابت در شهر اراک کرایه‌های متفاوتی پرداخت می‌کنیم. وقتی هم برای این موضوع به رانندگان اعتراض می‌کنیم از نداشتن برچسب و گرانی دلار و هزینه‌های زندگی می‌گویند. 
اسدی از مرکزی 

   سیر روی دست کشاورزان ماند
در شهرستان تویسرکان کارخانه صنایع تبدیلی وجود ندارد که محصول سیر را از کشاورزان بخرد. امسال سیر زیادی برداشت شده است و محصول زیادی روی دست کشاورزان مانده و
 در حال نابودی است. مسئولان جهاد کشاورزی چاره‌ای برای رفع این مشکل بیندیشند. سیر همدان شهرت زیادی دارد، اما به دلیل کمبود امکانات بخش زیادی از آن هدر می‌رود. 
یک کشاورز از همدان 

   کمبود مکان‌های تفریحی در اهواز
بوستان‌های محلی اهواز امکانات زیادی ندارند و اغلب خانواده‌ها ناچار می‌شوند برای تفریح به پارک ساحلی این شهر بروند. کاش مسئولان شهری برای تجهیز بوستان‌های محلی اقدام کنند تا حداقل شهروندان از فاصله‌های دور و نزدیک ناچار نباشند برای یک ساعت تفریح به پارک ساحلی بروند. 
یک شهروند از خوزستان 

   آبیاری با آب آشامیدنی
در برخی از خیابان‌های مشهد درختان در خیابان‌ها با آب آشامیدنی آبیاری می‌شوند. واقعا این رفتار در شرایطی که کشور با بحران خشکسالی و کمبود آب آشامیدنی مواجه شده، درست است؟
یک شهروند از خراسان‌ رضوی

این خبر را به اشتراک بگذارید