خبر
«نان» صدرنشین شکایتهای مردمی
مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با ارائه آخرین آمار شکایات مردمی در آبان امسال اعلام کرد، همانند گذشته نانواییها، تعمیرگاهها، میوهفروشیها و پارکینگهای شهری در صدر شکایات مردمی قرار دارند. غلامرضا صارمیان به ایسنا، گفت: طی آبانماه ۱۳ هزار و ۳۳۲ فقره شکایت مردمی درخصوص تخلفات صنفی و غیرصنفی دریافت شد که ۸۵درصد مربوط به کالا و ۱۵درصد مربوط به خدمات بوده است. بیشترین گزارش در بخش کالایی از نان و میوه و در بخش خدمات از تعمیرگاههای خودروهای سبک و پارکینگهای شهری و گرانفروشی و کم فروشی در صدر این تخلفات بوده است. اتاق اصناف ایران نیز بیشترین تخلفات صنفی را درجنکردن قیمت، گرانفروشی و عدمصدور صورتحساب اعلام کرد.