• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36553
+
-

کوتاه از سیاست

  آمریکا در آستانه فروپاشی

سیداحمد خاتمی در جمع راهپیمایان کرمانی به مناسبت ۱۳آبان گفت: امروز آمریکا ۴۰برابر از گذشته ضعیف‌تر شده به‌طوری که در عرصه سیاسی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد قدرت خود را از دست می‌دهد و سربازان آمریکا فراوان خودکشی می‌کنند و در عرصه اقتصادی ۸۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه دارند. به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: این کشور در حال فروپاشی است آنچنان که ابرقدرت شرق فروپاشید و دیر یا زود دنیا خواهد دید این قدرت پوشالی نیز ساقط خواهد شد.

  آمریکا چندین تریلی دلار خرج کرد

حسین شیخ الاسلام، معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در استان خراسان شمالی با اشاره به جنگ ایران و عراق گفت: آمریکا برای شروع جنگ با ایران چندین تریلی دلار خرج کرد اما نتیجه هزینه‌های زیاد، روز قدس و آزادی فلسطین است که می‌بینند. به گزارش ایلنا، شیخ الاسلام گفت: باید قدردان دانشجویان و دانش‌آموزانی که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند باشیم که اگر در آن زمان شجاعت به خرج نمی‌دادند ما اکنون در این شرایط و امنیت نبودیم.

  شورش در ایران

حسام الدین آشنا در حساب توییتری خود نوشت: دونالد ترامپ مدت‌هاست مدعی است همه ایران در شورش است، امروز بررسی کردم دیدم همه ایران در شورش بود اما شورش علیه ترامپ و آمریکا.

این خبر را به اشتراک بگذارید