• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 3 آبان 1397
کد مطلب : 35423
+
-

برانکو: بیرانوند ارزش اروپایی دارد

نشان دادیم جگر قهرمانی در آسیا را داریم

برانکو: بیرانوند ارزش اروپایی دارد

بعد از تساوی 1-1 مقابل السد و صعود تاریخی به فینال آسیا، تمرین سرخپوشان در روز چهارشنبه شلوغ‌تر از همیشه بود. عکاسان و خبرنگاران زیادی در تمرین سرخپوشان حاضر بودند و برانکو ایوانکوویچ دقایقی را با این خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی پرسپولیس در ابتدا گفت: «قبل از هر چیزی باید به بازیکنان تیم‌مان بابت عملکرد خوب و نتیجه عالی تبریک بگویم. ما الدوحیل و السد را حذف کردیم. به جرأت می‌توانم بگویم الدوحیل، السد و پرسپولیس از تیم‌های ژاپنی و کره‌ای بهتر هستند. بالاترین قلّه کاری در آسیا، مسابقات لیگ قهرمانان این قاره است. افتخاری بالاتر از این وجود ندارد. همه از این موفقیت که توانستیم این شادی را به‌خودمان، خانواده و هواداران‌مان تقدیم کنیم، خوشحال هستیم.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قهرمانی در آسیا موفقیت بزرگی است و آیا این مسئله اتفاق خواهد افتاد، گفت: «بله، رسیدن به فینال موفقیت بزرگی است. تلاش می‌کنیم تا قهرمان آسیا شویم. با وجود هر اتفاقی که در فینال بیفتد، ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. ما نشان دادیم توانایی و جگر این کار را داریم.» برانکو در مورد اینکه آیا نگران رفتن بیرانوند در نیم‌فصل نیست، گفت: «این مسئله طبیعی است. بیرانوند دیروز بازیکن کلیدی پرسپولیس بود. زمانی که یک بر صفر عقب بودیم و زمانی که بازی یک بر یک بود، او 2 توپ مهم و کلیدی را گرفت. او قاطعانه نشان داد بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا‌ست. قطعا او ارزش اروپایی دارد. در مورد اتفاقی که ممکن است در آینده بیفتد، الان نباید صحبت کرد. الان او با پرسپولیس است و از این بابت خوشحالیم و این مسئله به ما کمک می‌کند.»

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه بشار در یک شرایط سخت به‌صورت حرفه‌ای بازی کرد، اظهار داشت:‌ «او نشان داد چقدر حرفه‌ای است و چقدر فوتبال و باشگاهش را دوست دارد. هواداران و بازیکنان این مسئله را دیدند و تشخیص دادند. باید از او به‌صورت ویژه تمجید کرد. او یک برد بزرگ برای باشگاه ماست.»

این خبر را به اشتراک بگذارید