• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 30 مهر 1397
کد مطلب : 34981
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

گلایه یک مستمری‌بگیر
از آذربایجان شرقی تماس می‌گیرم. مستمری‌بگیر هستم و بعد از 30 سال خدمت باید شرمنده خانواده باشم؟ چقدر باید در مقابل صاحبخانه سرافکنده باشم؟ اعتبار من در میان دوست و آشنا از بین رفته است فقط به خاطر حقوق مستمری ناچیز. تا کی باید با‌این شرایط زندگی کنیم؟
یک شهروند از آذربایجان شرقی 

 تخریب شبانه پارک در پادادشهر
در منطقه به‌شدت آلوده و صنعتی فاز 2 پادادشهر واقع در منطقه 8 شهرداری اهواز پیمانکار اقدام به حصارکشی فلزی، تخریب بوستان، ریشه‌کنی درختان و ساخت‌وساز شبانه کرده است. این اقدامات در بوستان واقع در ابتدای بلوار سعادت از سمت بلوار امام خمینی(ره) قرار دارد. چرا مجوز چنین کاری به پیمانکار داده‌شده است؟
یک شهروند از خوزستان 

  ترافیک در سه‌راه فلسطین
سه‌راه فلسطین شهر ساری همیشه با ترافیک سنگین روبه‌روست. چرا مسئولان راهنمایی و رانندگی و شهرداری فکری برای رفع این مشکل نمی‌کنند؟ 
عزیزی از مازندران 

  نسخه عطاری 
در بسیاری از عطاری‌های شهر به‌ویژه در بازار بزرگ اراک، فروشندگان برای بیماران نسخه می‌پیچند. این نسخه‌ها گاهی با‌قیمت‌های بسیار بالا هم به فروش می‌‌رسد و متاسفانه بسیاری از شهروندان با تصور این‌که این داروها گیاهی است، ضرری ندارد و می‌توان سرخود آن را مصرف کرد، این نسخه‌ها را تهیه می‌کنند. استفاده از داروهای گیاهی هم به علم طب سنتی نیاز دارد و هر کسی نمی‌تواند این داروها را تجویز کند. لطفا مسئولان نظارت بیشتری بر فعالیت عطاری‌ها داشته باشند. 
مرادی از مرکزی 

این خبر را به اشتراک بگذارید