• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
یکشنبه 29 مهر 1397
کد مطلب : 34761
+
-

یک هفته تا ال‌کلاسیکو

رئال‌مادرید و بارسلونا دیروز و دیشب در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لالیگا مقابل حریفان خود به میدان رفتند. پس از پایان این هفته برای غول‌های لالیگا، حالا آنها در انتظار شروع ال‌کلاسیکویی دیگر هستند؛ دیداری که یکشنبه هفته آینده راس ساعت18:45 به وقت تهران در نوکمپ آغاز خواهد شد.

رئال‌مادرید و بارسلونا پیش از رویارویی با یکدیگر، 2 بازی بسیار مهم را در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو دارند. رئال‌مادرید، سه‌شنبه میزبان ویکتوریاپلژن است. اهمیت بازی برای رئالی‌ها در این است که آنها باید با تمام قدرت مقابل تیم قعرنشین گروهG به میدان بیایند.

شکست دور قبل، مقابل زسکامسکو، شرایط را برای این تیم به‌گونه‌ای کرده‌ است که آنها نمی‌توانند هیچ‌گونه ریسکی را در این بازی متحمل شوند. اما بارسلونا در گروهB بازی خود را چهارشنبه‌شب مقابل اینتر برگزار می‌کند. نراتزوری خسته از داربی دلامادونینا به نوکمپ می‌آید و بارسا هم پس از بازی سنگین دیشب مقابل سویا، میزبان اینتر خواهد بود. یولن لوپتگی که نتایج ایده‌آلی را به‌همراه رئال‌مادرید کسب نکرده است، زیر فشار قرار دارد.

با این حال، باشگاه فعلا از او حمایت می‌کند و قصد دارد به او همچنان فرصت بدهد. البته ال‌کلاسیکو معمولا می‌تواند تعیین‌کننده باشد. اگر به یاد داشته باشید، اعتماد باشگاه به رافائل بنیتس نیز پس از ال‌کلاسیکو تقریبا از بین رفت.

با این حال امیلیو بوتراگوئنو با حمایت از کادر فنی رئال آنها را بسیار عالی توصیف کرد. این مدیرارشد باشگاه گفت: «کادر فنی بسیار خوبی داریم. ما به آنها کاملا اعتماد داریم و مطمئن هستیم که فصل خوبی را پیش‌رو خواهیم داشت. رئال همیشه برای برنده‌شدن به زمین می‌رود. تیم ما هر بار برای میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان بازی می‌کند».
از سوی دیگر، ارنستو والورده- سرمربی بارسلونا- هم شرایط چندان ایده‌آلی ندارد. نتیجه بازی دیشب، بازی مهم لیگ قهرمانان و همچنین ال‌کلاسیکو می‌تواند در سرنوشت سرمربی آبی‌اناری‌ها برای ادامه کارش در نوکمپ هم تأثیرگذار باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید