• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 25 مهر 1397
کد مطلب : 34386
+
-

آخرین حلقه اتصال ما و سیما

آخرین حلقه اتصال ما و سیما

دوشنبه‌شب گذشته برای نخستین بار در تاریخ برنامه نود، این برنامه در فصل فعال رقابت‌های لیگ و صرفا به‌دلیل همزمانی با یک مسابقه فوتبال خارجی از جدول پخش شبکه3 سیما خارج شد.
 این اتفاق که خیلی‌ها آن را مقدمه‌ای برای محدود کردن هرچه‌بیشتر عادل فردوسی‌پور می‌دانند، واکنش‌های زیادی را چه در رسانه‌های رسمی و چه در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشت. به بخشی از توییت‌های مردم در این‌باره توجه کنید؛ توییت‌هایی که اغلب آنها محبوبیت عادل و برنامه‌اش را به رخ مدیران شبکه‌سوم سیما می‌کشند.
   از زمان حضور فروغی در شبکه3، زمزمه‌های برکناری فردوسی‌پور مطرح شده. ماجرای پویول یکی از بهانه‌ها بود که عادل دم به تله نداد و قهر نکرد که بره، وگرنه کلا می‌ذاشتنش کنار.
  آقای رشید‌پور من مخاطب هر روزتون هستم. چرا یادی از فردوسی‌پور نکردی امروز؟ چرا یادی از نود نکردی امروز؟ چرا پشت عادل را خالی می‌کنید؟ چرا به صداوسیما انتقاد نمی‌کنید؟
  حالا نود را پخش نمی‌کنید، چرا گزارش بازی انگلیس را از فردوسی‌پور گرفتید؟
  جان من است او... حذف مکنیدش...
  صداوسیمای عزیز... همونطوری هیشکی نیگات نمی‌کنه، برنامه نود هم پخش نمی‌کنی که چی بشه؟!
  گرونی به کنار، ...، دیگه تنها دلخوشی‌مون همین نوده، همینم از ما بگیرید.
  عادل فردوسی‌پور یک سرمایه ملی است. بخش بزرگی از مردم دوستش دارن و بهش اعتماد دارن. حتما رسانه ملی قدر این سرمایه‌های ارزشمند را می‌داند.
  طبق اخبار نیمه‌موثق، مدیران صداوسیما حذف فردوسی‌پور رو در برنامه دارن که دستورش از مقامات بالا اومده. عدم‌پخش امروز هم تست است. درسته که ما با کسی عقد اخوت نبستیم اما همین یه برنامه تنها ارتباط من و میلیون‌ها نفر با تلویزیونه.
  عادل فردوسی‌پور محبوب‌تر هم میشه. هنوز یادمون نرفته اشکش رو به‌خاطر موهای مهمان برنامه در آوردن و رسوایی بین‌المللی ساختن.
  پروردگارا به عادل فردوسی‌پور صبر به مقدار بسیار عطا فرما...
  قبلا هم گفتم فردوسی‌پور باید یک شبکه اینترنتی راه بندازه. نمی‌دونم چرا گیر داده به این صداوسیما؟
  کم‌کم داشت باورم می‌شد سیاست صداوسیما در مورد برنامه نود تغییر کرده و به مخاطبش احترام گذاشته، ولی امشب نشون داد زهی خیال باطل.
  برنامه نود خود فردوسی‌پور است. درصورت درست بودن کشاکش پنهان، او با هر نامی مثلا به شبکه ورزش (یا هر جای دیگر!) برود، نود هم با او خواهد رفت.
  نود برنامه یک‌شبه و سفارشی نیست که بود و نبودش برای مردم فرقی نداشته باشد. صداوسیما با عدم‌پخش این برنامه داره آخرین رشته‌های اتصال خودش رو از ملت جدا می‌کنه و این یعنی سرازیری.
  عادل فردوسی‌پور واقعا لیاقت حذف شدن از طرف کسایی که هیچ‌وقت به فکر خواست مردم و کنار مردم نبودن رو داره. کسی که تو اشتباه‌هاش هم صداقت داره و می‌بینی دست‌هایی رو که جمع شدن برای پایین کشیدنش.
  امشب نود پخش نشد! ما خبری از پشت پرده نداریم اما می‌دانیم مدیریت جدید شمشیر را از رو بسته بود. شک نکنید واکنش شما را در شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنند. فردوسی‌پور تنها نیست.
  این صداو‌سیمای ایرانه که به عادل فردوسی‌پور و برنامه نود احتیاج داره، نه عادل به تلویزیون!
  هر جا بود یکی مثل عادل رو میذاشتن رو سرشون حلوا حلواش می‌کردن اما مدیران صداوسیما هر روز کج‌سلیقه‌تر میشن.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید