• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 25 مهر 1397
کد مطلب : 34382
+
-

چه کسی بهتر از آن‌ها؟

تیتر یک
چه کسی بهتر از آن‌ها؟

ظاهرا مجتبی جباری به سوژه نخستین جدل وینفرد شفر با امیرحسین فتحی تبدیل شده است. در شرایطی که سرپرست فعلی باشگاه استقلال از همان روز اول مبنای کارش را بر هماهنگی کامل با مربی آلمانی گذاشته بود، حالا بحث حضور جباری روی نیمکت آبی‌ها به منبع اختلاف دوطرف تبدیل شده و هیچ‌کدام هم حاضر نیستند از آن کوتاه بیایند. واضح است که شفر به حضور جباری کنار دست خودش علاقه دارد.
جباری در دوره منصوریان از استقلال طرد شد و پس از حضور شفر یک ملاقات صمیمانه با این مربی داشت؛ دیداری که اگرچه منجر به بازگشت او به‌عنوان بازیکن نشد، اما روابط دو طرف را تحکیم کرد. مجتبی که خیلی سخت زبان به تمجید از کسی باز می‌کند، در یک مصاحبه مفصل از شخصیت شفر تعریف کرد.

الان هم گویا او گزینه مورد علاقه مربی آلمانی برای اضافه شدن به کادرفنی است؛ چه اینکه در دیدار دوستانه اخیر آبی‌ها، جباری به دعوت شفر در محل مسابقه حاضر شد و کار بازیکنان را زیرنظر گرفت. با وجود این رسانه‌های رسمی باشگاه تمام تصاویر مربوط به جباری را از گزارش‌های خبری حذف کردند تا جنگ علنی شود. دوشنبه‌شب هم فتحی بعد از پایان جلسه‌اش با شفر علنا گفت هیچ بحثی در مورد پیوستن جباری به کادرفنی استقلال وجود ندارد؛ آیا کسی می‌داند این همه هراس باشگاه از جباری به‌خاطر چیست؟

درحالی‌که فتحی اخیرا با برخی پیشکسوتان استقلال مثل هادی طباطبایی درگیری لفظی تند پیدا کرده و از این بابت تحت فشار است، شاید حضور جباری در کادرفنی می‌توانست یک امتیاز بزرگ برای سرپرست باشگاه محسوب شود، اما فتحی حتی با این انگیزه هم حاضر نیست به شماره 8 سابق استقلال مجال کار بدهد. چرا؟ شاید مهم‌ترین دلیلش آن است که جباری سابقه خوبی در تعامل با مدیران قبلی باشگاه ندارد.
مجتبی به‌عنوان بازیکن بارها در استقلال حاشیه‌ساز شد و بعضا کارش با مدیران باشگاه به جاهای باریک کشید. حتما می‌دانید جباری با علی فتح‌الله‌زاده حتی درگیری فیزیکی شدید هم داشت و در آخرین روزهای بازیگری‌اش هم طوری افتخاری را به ستوه آورد که مدیرعامل سابق باشگاه مجبور شد این بازیکن را خانه‌نشین کند. در آن زمان گفته می‌شد افتخاری برای حذف جباری ناچار شده تن به خواسته علیرضا منصوریان بدهد و مهدی رحمتی را هم کنار بگذارد! طبعا فتحی هم از این مسائل باخبر است و می‌داند در صورت بازگشت جباری به استقلال، خیلی زود مصاحبه‌های آتشین او در مورد کمبود امکانات و ضعف‌های مدیریتی آغاز خواهد شد؛ آنچه بحرانی مضاعف برای باشگاه و تهدیدی برای شخص آقای سرپرست تلقی خواهد شد. به این ترتیب طبیعی است که فتحی تا سر حد امکان مقاومت کند و ترجیح بدهد یک فرد کم‌دردسرتر به جای جباری به عضویت کادر فنی دربیاید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :