• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 23 مهر 1397
کد مطلب : 34061
+
-

کی‌روش: انتقادها از دستیار من هماهنگ شده است!

حمایت تمام عیار سرمربی تیم ملی از میک مک درموت

کارلوس کی‌روش این روزها بدجور روی دور مصاحبه افتاده است. اعتراض اهالی فوتبال ایران به صحبت‌های میک مک درموت علیه استیلی، بهانه‌ای شد تا او در حاشیه تمرین روز گذشته هم مصاحبه‌‌ای طولانی انجام دهد و انتقادات  به زعم خودش هماهنگ شده را زیر سؤال ببرد! سرمربی تیم ملی در دفاع از دستیارش گفته است: «ما می‌دانیم این پاسخ‌های هماهنگ شده‌ای که همه یکصدا به‌عنوان یک ارکستر داده شده، از کجا آمده است.

این ارکسترها برای ما دیگر چیز جدیدی نیست و می‌دانیم از کجا می‌خواهند مخل برنامه‌های تیم ملی شوند. انتقادها باید به سمت و سوی افرادی برود که با جبهه‌های فکری خودشان به‌دنبال دو دستگی در تیم ملی هستند و می‌خواهند از درون به ما ضربه بزنند. تیم ملی ما تقریبا 40سال است نتوانسته قهرمان آسیا شود. تیم امید ایران هم 40سال است نتوانسته به المپیک صعود کند، با این وضعیت آیا فکر می‌کنید باید وقت‌مان را تلف اینگونه بازی‌های کوچک کنیم؟

آیا فکر می‌کنید باید وقت‌مان را صرف مسائل کوچک کنیم؟ کسی که نیاز به زمین و امکانات دارد باید برایش بجنگد. می‌خواهم از رسانه‌ها خواهش کنم هواداران ایران را متحد کنار هم نگه دارند تا در بازی با بولیوی از تیم ملی حمایت کنند. این دقیقا چیزی است که مردم به آن نیاز دارند، سرگرمی و جذابیت. در زندگی دو دسته افراد وجود دارند، به‌طور مثال وقتی دوستم یک ماشین خوب دارد، به خانه می‌روم و به‌ خودم می‌گویم باید خوب کار کنم تا یک ماشین مثل این داشته باشم. این دسته اول است اما دسته دوم می‌گویند چه کار کنیم که ماشین دوستمان را از چنگش دربیاوریم. ما اینجا هر روز سخت کار می‌کنیم، بعضی روزها نزدیک به 16 تا 18ساعت. ما به هیچ‌کس حسادت نمی‌کنیم.»

کی‌روش در ادامه از استیلی خواسته تا به برخی‌ها تذکر بدهد. او در این خصوص می‌گوید: «دوستان! باور کنید ما به اندازه کافی سردرد داریم و دیگر نیاز نیست وقت‌مان را تلف کنیم. استیلی مدیر تیم امید است و باید نظم را در تیمش ایجاد کنند و به افرادی که از درون تیم‌ امید هماهنگ شده مصاحبه می‌کنند تذکر بدهد. شما می‌بینید که در تیم ملی نظم وجود دارد و وقتی ما صحبت می‌کنیم تحت نظر فدراسیون این کار را می‌کنیم. قابل‌قبول نیست که در تیم‌های دیگر همه هماهنگ‌‌شده به نمایندگی از کسی که صورتش را نشان نمی‌دهد صحبت کنند. این افراد با اینگونه دروغ‌ها باعث اذیت همه می‌شوند. اگر این اتفاق درون تیم من می‌افتاد و یک نفر باعث آزار مردم ورسانه‌ها با حرف‌های دروغ می‌شد، فورا اخراجش می‌کردم. این من هستم، آقایان! این آخر داستان است و دیگر در موردش صحبت نمی‌کنم.

در مورد بازی زیبا حرف می‌زنیم، در مورد بازی با بولیوی، ما باید به حریف احترام بگذاریم و مردم را به ورزشگاه بیاوریم. بگذارید من و بازیکنانم تمرکز داشته باشیم. اگر آقای استیلی یا هر شخص دیگری مشکلی دارد دفتر ما اینجاست و البته دفتر ایشان برای تقریبا 2سال است که خالی است. تلفن همراه‌مان روشن است، چرا ایشان باید اینگونه مسائل را به رسانه‌ بیاورد؟ شما در مورد آن فکر کنید. امیدوارم همه متوجه شوند که ما اینجا هستیم تا باعث خوشحالی و غرور مردم بزرگ ایران باشیم.»

سرمربی تیم ملی که روز گذشته کمپ را میراث خودش برای فوتبال ایران معرفی کرده، در واکنش به انتقادات از حرف‌هایش گفته است: «شما درست متوجه نشدید. میراث من در زمین و پک نیست، میراث من در سخت‌کار کردن و متعهد بودن است که برای فدراسیون فوتبال و کشور ایران انجام دادم تا این اتفاق رخ دهد. من می‌توانم در آن زمین قبلی قدم بزنم مثل بقیه که این کار را کردند و بگویم بهترین زمین دنیاست ولی من نظر خودم را دارم. سخت کار می‌کنم و همیشه تلاش می‌کنم. منابعی که اینجا هزینه شد از زحمات بازیکنان بعد از جام‌جهانی2014 برزیل بود. دو بحث بزرگ وجود دارد، مبحث اول اینکه باید سخت کار کنیم، مبحث دوم اینکه باید بخندیم و لبخند بزنیم و امروز هم لبخند می‌زنیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید