• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3402
+
-

جنایت؛ پایان کُری خوانی

قتل
جنایت؛ پایان کُری خوانی

تمسخر و کوری خواندن موجب درگیری چند جوان شد که با قتل یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش همشهری، ‌ساعت 8:30 پنجشنبه 14دی‌ماه افسر کلانتری127 نارمک با قاضی مرادی بازپرس جنایی پایتخت تماس گرفت و عنوان کرد پسری 22ساله که چند روز پیش در درگیری چاقو خورده و در بیمارستان بستری بود، ‌جانش را از دست داده است. با دستور قاضی جنایی تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که مقتول به‌نام علی 22ساله ساعت 23:28 چهارشنبه شب در درگیری از ناحیه سفیدران چاقو خورده و به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده است.

 بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری در پارک گل مریم حوالی نارمک رخ داده بود.کارآگاهان با حضور در پارک به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت پرداختند. در تحقیق ازآنها مشخص شد که قاتل به همراه یکی ازدوستانش در حال تردد در پارک بوده که مقتول وی را به حالت تمسخرآمیزی صدا کرده و همین موضوع آغاز درگیری لفظی میان آنها شده بود. به گفته شاهدان، ‌مقتول ابتدا با قمه به سمت قاتل و دوستش حمله کرده و با آنها درگیر شده بود.

در این هنگام قمه از دست او روی زمین افتاد که قاتل آن را برداشته و ضربه‌ای به پای مقتول زده است. او و دوستش پس از قتل از محل متواری شدند.

دستگیری

کارآگاهان پس از شناسایی متهم و همدستش، آنها را روز پنجشنبه در عملیاتی غافلگیرانه در محل سکونتشان دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم لباس‌های آغشته به خون وی کشف شد و او چاره‌ای جز اقرار به جنایت ندید. او دیروز برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که در تحقیقات گفت: من با دوستان مقتول از 2ماه قبل اختلافاتی داشتم.

پیش از این به‌خاطر چشم تو چشم شدن و کل‌کل کردن با هم اختلاف داشتیم و مدام برای هم کوری می‌خواندیم تا اینکه روز حادثه مقتول و دوستانش را در پارک دیدم و او شروع به مسخره کردن من کرد که همین باعث شد با هم درگیر شویم. وی ادامه داد: به هیچ عنوان قصد قتل نداشتم و قمه متعلق به مقتول بود. وقتی قمه از دست مقتول افتاد، برای دفاع از خودم آن را برداشتم و ضربه‌ای به پایش زدم و همراه دوستم فرار کردیم. اصلا فکر نمی‌کردم همین یک ضربه جان او را بگیرد.

به گفته سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، 2متهم پرونده با انجام تحقیقات تکمیلی در اختیارمأموران اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید