• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3394
+
-

تصمیم هولناک دختر20ساله

دختر 20ساله پس از درگیری با پدر و نامزدش تصمیم هولناکی گرفت. او اسلحه شکاری پدرش را برداشت و با شلیک گلوله به سرش، به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش همشهری، ساعت 7:25 صبح سوم دی‌ماه افسرکلانتری 144جوادیه تهرانپارس با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت و خبر از مرگ مرموز دختری 20ساله با شلیک گلوله به ناحیه سرش داد. با دستور قاضی جنایی، تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد این دختر از 28آذر‌ماه در قسمت مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بوده است اما تلاش پزشکان برای نجات او فایده‌ای نداشت. مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از خانواده این دختر پرداختند که مادر وی به مأموران گفت: دخترم 2سالی می‌شد که با پسری نامزد کرده بود. روز حادثه نامزدش به خانه ما آمد و نمی‌دانم بر سر چه مسائلی با هم درگیر شدند، چون صدای درگیری‌شان را شنیدم اما دخالتی نکردم. پس از رفتن نامزدش، دخترم با همسرم درگیر شد. او پس از آن به اتاق خوابش رفت که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای شنیدیم به حدی که در اتاق تخریب شده بود. وقتی وارد اتاق خواب دخترم شدیم، ‌ناباورانه دیدیم که او به‌خودش شلیک کرده است.

کارآگاهان در ادامه به تحقیق از پدر قربانی پرداختند. او در تحقیقات چنین گفت: دخترم 2سال پیش با پسری نامزد کرد، من به‌شدت مخالف این ازدواج بودم، ‌چرا که می‌دانستم او نمی‌تواند دخترم را خوشبخت کند. با وجود این، دخترم اهمیتی به حرف‌های من نداد. پاهایش را توی یک کفش کرد و اصرار به این وصلت داشت. سرانجام آنها با هم عقد کردند اما دخترم همچنان در خانه من بود و پسر جوان هنوز شرایط تشکیل زندگی را نداشت. او نقاش ساختمان بود و در آمد چندانی نداشت.

روز حادثه من در خانه خواب بودم. ساعت حدود 16، بیست و هشتم آذر‌ماه بود که نامزد دخترم به خانه ما آمد. صدای جرو‌بحثشان را شنیدم اما خواب و بیدار بودم که پسرجوان از خانه بیرون رفت و در را به‌شدت به هم کوبید، به‌حدی که از جا پریدم. با این حال حرفی نزدم تا شب موقع شام. وقتی دخترم سر میز آمد به او گفتم که از این پسر جدا شود چون او به درد زندگی نمی‌خورد. صحبت‌هایمان به جرو بحث کشیده شد تا جایی که دخترم از روی عصبانیت به اتاق خوابش رفت. لحظاتی بعد ناگهان صدای شلیک گلوله را شنیدم. دخترم با اسلحه شکاری‌ای که متعلق به من بود و مجوز هم داشت به زندگی خودش پایان داده بود.

در ادامه، جسد قربانی با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌ها در این خصوص همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :