• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 14 مهر 1397
کد مطلب : 33008
+
-

صدای استان‌ها

ساماندهی راه‌آهن زنجان

روزنامه همشهری زنجان در تاریخ 11 مهر مطلبی منتشر کرد که در آن مدیر کل راه‌آهن شمال غرب کشور گفته بود ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال زنجان مورد توجه ویژه است. این در حالی است که سرویس‌های بهداشتی راه‌آهن زنجان را بسته‌اند و این کار با این سخنان مغایرت دارد. 
یک شهروند از زنجان 

   دریافت پول در مدارس

از قائمشهر تماس می‌گیرم. یک فرزند محصل ابتدایی دارم. چند روز از شروع مدرسه می‌گذرد و مسئولان مدارس هر روز به بهانه‌ای مدام تقاضای پول می‌کنند. چه کسی به این موضوع رسیدگی می‌کند. 
یک شهروند از مازندران 

   درخواست پل عابر پیاده

از مشهد تماس می‌گیرم. ضلع جنوبی میدان امام علی (ع) به یک پل عابر پیاده نیاز دارد. تردد در این منطقه برای شهروندان با خطر بسیار همراه است. 
سعیدی از خراسان ‌رضوی

   وضع نامناسب «سراب حمام»

روستای «سراب حمام» در شهرستان پلدختر وضعیت مناسبی ندارد. پل‌های معابر این روستا شکسته است و از سوی دیگر فاضلاب بوی بدی در روستا ایجاد کرده. مسئولان به این وضع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از لرستان 

   تکمیل پارک دراک

از شهرداری شیراز درخواست می‌کنم به وضعیت پارک 580 هکتاری دراک که از ماه‌ها پیش بلاتکلیف مانده است، رسیدگی و آن را تکمیل کند. 
یک شهروند از فارس 

   مخزن زباله‌ جلو عابربانک‌ها

برخی از عابربانک‌های شهر اراک مخزنی برای انداختن رسید بانکی ندارند و بسیاری از شهروندان بی‌توجه به پاکیزگی شهر، کاغذ‌ها را روی زمین می‌ریزند. این رفتار علاوه بر آلودگی و زشت شدن چهره شهر موجب هدررفتن کاغذ‌ها که قابل بازیافت‌ هستند، می‌شود. لطفا مسئولان رسیدگی کنند. 
امیری از مرکزی 

این خبر را به اشتراک بگذارید