• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 10 مهر 1397
کد مطلب : 32484
+
-

برانکو: در روح خودتان امید پر کنید

برانکو: در روح خودتان امید پر کنید

پرسپولیس امروز در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی در قطر به میدان می‌روند که محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا را به‌خاطر محرومیت در اختیار ندارند، حسین ماهینی هم به‌شدت مصدوم شده است و به همین دلیل در دیدار رفت کار سختی را در پیش خواهند داشت.

سرمربی پرسپولیس اما روز گذشته و پیش از حضور در نشست خبری در جمع بازیکنان خود اعلام کرد: «باید بدانید که تا اینجا کار بسیار بزرگی انجام داده‌اید و تنها تیمی هستید که دو بار به نیمه‌نهایی رسیده‌اید. می‌دانم چه فشاری را تحمل کرده‌اید و تا اینجا رسیده‌اید اما هنوز کار شما تمام نشده است. البته این را هم بدانید که باید در روح خودتان امید پر کنید و برای مردم ایران و هواداران پرسپولیس تلاش کنید.»

    نگرانی برانکو از آفسایدگیری خط دفاع جدید
برانکو در بازی برابر السد نمی‌تواند از کنار زمین تیم خود را هدایت کند و باید از روی سکوها شاهد عملکرد پرسپولیس باشد. سرمربی پرسپولیس با توجه به مصدومیت ماهینی در این بازی از سیامک نعمتی در دفاع راست و شایان مصلح در دفاع چپ استفاده خواهد کرد و به همین دلیل امیدوار است که بتواند در این بازی نتیجه خوبی بگیرد و کار را به بازی برگشت برساند.

تنها نگرانی برانکو برای این بازی حضور خط دفاعی جدید پرسپولیس در غیاب انصاری و ماهینی است و برانکو نگران این است در آفساید‌گیری تیم به مشکل بخورد به همین دلیل روز گذشته تمرینات ویژه‌ای را برای این بازیکنان درنظر گرفته و از سیدجلال خواست تا مسئولیت هماهنگی بازیکنان را زیرنظر بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید