• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 14 دی 1396
کد مطلب : 3238
+
-

شرور انتقام‌جو، 2مرد را تا پرتگاه مرگ برد

شرور سابقه‌دار که در جریان 2پرونده مختلف 2مرد را تا پرتگاه مرگ برده بود، دستگیر شد.به گزارش همشهری، تیرماه امسال فردی با صاحب یک رستوران در غرب پایتخت تماس گرفت و سفارش چند پرس غذا داد. صاحب رستوران بی‌خبر از همه جا سفارش را به مقصد برد اما  وقتی وارد کوچه‌ای در غرب تهران شد، ناگهان سرنشینان یک خودروی پراید به سمت او هجوم بردند و او را با چاقو و چوب زخمی کردند. سرنشینان پراید قصد داشتند به زور، صاحب رستوران را سوار ماشینشان کنند اما مردم مانع شدند و آدم‌ربایان فرار کردند.

با شکایت این مرد، به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری مهاجمان شروع شد. شاکی می‌گفت که یکی از مهاجمان  فردی به نام علی و از اشرار محله‌شان است که بارها برای او مزاحمت ایجاد کرده است. در ادامه ماموران راهی خانه علی شدند اما او از آنجا فراری شده بود. همچنان که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، شکایتی دیگر پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. علی این‌بار در اطراف تهران، با مردی جوان درگیر شده بود و او را هم با ضربات چاقو و چوب زخمی کرده و تا پرتگاه مرگ پیش برده بود.

جست‌وجوی کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه علی در نهایت نتیجه داد و به دستگیری وی منجر شد. او در بازجویی‌ها به زخمی کردن هردو مرد جوان در درگیری اقرار کرد و درخصوص انگیزه‌اش گفت: با نخستین شاکی (صاحب رستوران) اختلاف داشتم و برای انتقام‌جویی نقشه زخمی کردن او را کشیدم. او در محله ما مغازه تهیه غذا داشت و شنیده بودم که به تازگی پشت سر من بدگویی کرده است. وقتی این حرف‌ها به گوشم رسید حسابی از دستش عصبانی شدم  و نقشه کشیدم که ادبش کنم اما قصد قتل و ربودن او را نداشتم. وی ادامه داد: روز حادثه  به صاحب رستوران زنگ زدم و سفارش غذا دادم. او مرا نشناخت و وقتی در محلی که گفته بودم حاضر شد با کمک دوستم فرامرز به سمتش هجوم بردم و با چوب و چاقو او را زخمی کردم. این جوان شرور که سابقه شرارت و درگیری دارد و بارها به زندان رفته، درخصوص زخمی کردن دومین مرد گفت: بعد از انتقام از صاحب رستوران، درحالی‌که می‌دانستم پلیس در تعقیب من است به اطراف تهران فرار کردم که در آنجا با مردی معتاد به‌خاطر چشم تو چشم شدن درگیر شدم. او حرف‌های نامربوط زد و باعث عصبانیتم شد. برای همین با چوب و چاقو او را هم زخمی کردم.

در ادامه وقتی قاضی جنایی از علی خواست تا مخفیگاه همدستش فرامرز را لو بدهد وی مدعی شد که او مدتی قبل در جریان یک درگیری کشته شده است. در چنین شرایطی، قاضی دستور استعلام در خصوص ادعای او را صادر کرد که بررسی‌ها نشان داد در چند‌ماه اخیر فردی با چنین مشخصاتی به قتل نرسیده است. با وجود این تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید