• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 14 دی 1396
کد مطلب : 3237
+
-

نجات زن جوان از دام مرد شیطان‌صفت

رویداد
نجات زن جوان از دام مرد شیطان‌صفت

زن جوان وقتی متوجه شد راننده خودرویی که به‌عنوان مسافر سوار آن شده نیت شومی دارد شروع به داد و فریاد کرد و در آن لحظه مأموران پلیس راه او را دیدند و باعث نجاتش شدند.به گزارش همشهری، عصر هشتم شهریور‌ماه سال95 مأموران یکی از واحدهای گشتی پلیس راه در آزادراه تهران - قم متوجه سرعت غیرعادی یک پراید سفیدشدند. سرعت این خودرو 160کیلومتر در ساعت بود و وقتی پراید از جلوی مأموران می‌گذشت توجه آنها به زن جوانی که روی صندلی عقب نشسته بود و به شیشه می‌کوبید جلب شد.

انگار که او در خودرو گرفتار شده بود و درخواست کمک می‌کرد. در این شرایط مأموران به تعقیب پراید پرداختند و همزمان از طریق آژیر و بلندگو از راننده خواستند خودرو را متوقف کند اما او بی‌اعتنا به دستور پلیس به مسیرش ادامه می‌داد. این تعقیب و گریز حدود 10کیلومتر ادامه یافت تا اینکه راننده پراید در حوالی شهرک صنعتی شمس‌آباد زن جوان را از خودرو بیرون انداخت و دوباره به فرار ادامه داد. وقتی چند لحظه بعد مأموران به زن جوان رسیدند او به آنها گفت که راننده پراید قصد آزارش را داشته است. در چنین شرایطی با کمک سایر واحدهای پلیس تلاش‌ها برای به دام انداختن راننده فراری ادامه یافت تا اینکه چند روز بعد او دستگیر شد.

راننده جوان در بازجویی‌های مقدماتی مدعی شد حرف‌های دختر جوان دروغ بوده و او بی‌جهت خودش را از ماشین بیرون انداخته است. او گفت: من او را به‌عنوان مسافر سوار خودرویم کردم و در بین راه هم متوجه هشدار پلیس نشدم و چون عجله داشتم با سرعت رانندگی می‌کردم.

با وجود ادعاهای متهم پرونده او به اتهام آدم‌ربایی به دادگاه فرستاده شد. او چندی قبل در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.  در این جلسه زن جوان شکایتش را مطرح کرد و گفت: می‌خواستم از محل کارم به خانه بروم که به‌عنوان مسافر سوار خودروی متهم شدم. او در بین راه سر صحبت را باز کرد و حرف‌های نامربوطی زد. از حرف‌هایش معلوم بود که نقشه شومی دارد. به‌خاطر همین از او خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما او درهای ماشین را قفل کرد و با سرعت به سوی جاده قم حرکت کرد. در بین راه به شیشه‌ها می‌کوبیدم و با داد و فریاد از خودروهای عبوری کمک می‌خواستم اما هیچ‌کس متوجه فریادهایم نشد تا اینکه مأموران پلیس راه من را دیدند و با تعقیب خودروی پراید نجاتم دادند. در ادامه متهم در دفاع از خودش گفت: من هیچ فکر بدی نداشتم اما چون آن لحظه مشروبات الکلی مصرف کرده بودم متوجه خودروی پلیس نشدم و به مسیرم ادامه دادم. من بی‌گناهم و هیچ آسیبی به زن جوان نزدم.

با وجود انکارهای متهم از آنجا که اتهام آدم‌ربایی محرز بود، هیأت قضایی وارد شور شدند و او را به اتهام آدم‌ربایی به تحمل 15سال حبس و از بابت شرب‌خمر به 80ضربه شلاق محکوم کردند. این رأی چند روز قبل در شعبه 24دیوان‌عالی کشور نیز تأیید شد تا متهم به زندان فرستاده شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید