• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32189
+
-

سیدصالحی: استوکس عیار خودش را نشان داد

سیدصالحی: استوکس عیار خودش را نشان داد

آنتونی استوکس، مهاجم تراکتورسازی در عین ناباوری مدعی اول آقای گلی شده است. 4گلی که بازیکن سابق آرسنال مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، بعد از داربی بی‌رمق پایتخت، مهم‌ترین اتفاق هفته هشتم را رقم زد تا مورد تمجید رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال قرار گیرد. سیدصالحی، بازیکن سابق تراکتورسازی که سابقه به‌ثمر‌رساندن 16گل همراه این تیم را در کارنامه دارد، از این مهاجم ایرلندی تمجید کرد.

سیدصالحی با تمجید از عملکرد استوکس در هفته هشتم گفت: «‌هرچند زیاد بازی‌های تراکتورسازی را دنبال نمی‌کنم وقتی متوجه شدم این بازیکن 4گل در یک بازی به ثمر رسانده، دوباره بازی را تماشا کردم. بی‌شک بازیکنی که در لیگ‌های اروپا حضور داشته، سطح بالایی دارد و استوکس نیز عیار خود را در این بازی نشان داد. هرچند سن او تقریبا بالاست، اما نشان داد که توانایی‌های او فراتر از یک بازیکن معمولی است.»

سید‌صالحی همچنین درباره سیستم مدیریت تراکتورسازی گفت: «‌اگر استوکس امروز می‌تواند 4گل در یک بازی بزند، بی‌شک تیم با‌کیفیتی او را همراهی کرده است. وقتی مدیرعامل باشگاه سرمایه‌گذاری کرد و بازیکنان بزرگ و نامداری را به خدمت گرفت، انتظار می‌رفت که امروز شاهد تیمی باشیم که چنین نتایجی را رقم بزند. از سوی دیگر، کادر فنی این تیم نیز اطلاعات خوبی در اختیار مدیریت قرار دادند تا بتواند بازیکنانی را جذب کند که شرایط تراکتورسازی را تغییر دهد. بازیکنانی همچون دژاگه، شجاعی، حاج‌صفی و حتی بازیکنان خارجی که در سطح بالایی بازی می‌کردند، امروز از تراکتور تیمی ساخته‌اند که می‌تواند در رقابت با تیم‌های مطرح ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌باشد.»

بازیکن سابق تراکتور درباره نتایج ضعیفی که تراکتور در هفته‌های ابتدایی کسب کرد، گفت: «‌عملکرد تراکتور ضعیف‌تر از هزینه‌ای است که برای آن شده. اما نباید این را فراموش کنیم که وقتی شاکله اصلی تیم تغییر می‌کند و بازیکنان جدیدی به ساختار تیمی اضافه می‌شوند، نیاز به زمان برای هماهنگی آنهاست. هرچند با تقویت کادر فنی که شنیده‌ام در برنامه‌های اصلی مدیرعامل تراکتور است، این تیم به یکی از قدرت‌های لیگ تبدیل خواهد شد. با این حال هنوز برای ارزیابی عملکرد تیم زود است و در ادامه بازی‌ها‌ باید دید این تیم می‌تواند روند صعودی داشته ‌باشد یا خیر.»

این خبر را به اشتراک بگذارید