• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32184
+
-

متهمی به نام رونالدو

متهمی به نام رونالدو

وکیل کریستیانو رونالدو دست به‌کار شد. موضوع به شایعاتی که پیرامون دلایل غیبت او در مراسم فیفا یا فرار مالیاتی‌اش می‌گذرد، ربطی ندارد.

رونالدو به‌زودی به‌خاطر اتهام تعدی به یک زن آمریکایی، درگیر پرونده‌ای قضایی خواهد شد؛ چیزی که در یکی دو سال اخیر در آمریکا بسیار باب بوده و چهره‌های سرشناسی مثل هاروی واینستاین، کاوانا و خود ترامپ درگیر چنین ادعاهایی بوده‌اند. حالا رونالدو و وکیلش زودتر اقدام کرده‌اند تا هفته‌نامه اشپیگل، ناشر این گزارش را به دادگاه بکشانند. کریستیانو در مصاحبه فوتبالی اخیرش که به دلایل غیبت در مراسم فیفا و یوفا اختصاص داشت و در آن به صلاح و مودریچ تبریک گفت، ادعا کرد که هر دو جایزه حق او بوده و خودش را باز هم به‌عنوان GOAT یعنی بهترین بازیکن تاریخ معرفی کرده، درباره علاقه‌اش به شهرهای تورین و مادرید و کشور یونان و آمریکا حرف زده و اذعان کرده که سفر را خیلی دوست دارد. در جریان یکی از همین سفرها به آمریکا در ژوئن سال2009 بود که او با زنی به نام کاترین مایورگا آشنا می‌شود؛ درست همان موقع که انتقال او از منچستر به رئال مادرید داشت شکل می‌گرفت.

هفته‌نامه اشپیگل 2 عکس از این‌دو در یک جشن در حالتی کاملا صمیمانه هم منتشر کرده. اتهام مورد ادعای این خانم تجاوز است. حالا اینکه رونالدو با این ثروت و شهرت چه نیازی به چنین رابطه‌های بدون رضایت طرفین داشته، چیزی است که دلیل محکمی برای آن نمی‌توان یافت. نکته اینجاست که یکی از چیزهایی که او همیشه به آن افتخار کرده خودداری‌اش از نوشیدن الکل و مصرف مواد مخدر است. بنابراین اگر ادعای این خانم ثابت شود، بهانه در حالت غیرطبیعی بودن از سوی وکیل رونالدو نمی‌تواند دستمایه دفاعیه قضایی شود. حتی مایورگا مدعی شده که کریستیانو به او مبلغ 375هزار دلار برای حق‌السکوت پیشنهاد داده است. احتمالا همین مبلغ را هم از اشپیگل برای فروش داستان خود دریافت کرده است.

ماجرای مورد ادعای خانم 34ساله آمریکایی در کلوپی شبانه در هتل لاس‌وگاس اتفاق افتاده است. وکلای رونالدو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رویترز، این اتهام را قویا تکذیب کرده و آن را غیرقانونی دانسته‌ و همچنین اعلام کرده‌اند که درنظر دارند از اشپیگل به‌خاطر انتشار گزارشی کذب در حوزه زندگی شخصی ستاره یوونتوس شکایت کنند.این نخستین باری نیست که رونالدو با چنین اتهامی روبه‌رو می‌شود. او وقتی جوان‌تر بود و در 20سالگی در لندن درگیر اتهام مشابهی شد اما به‌دلیل ناکافی بودن مدارک، پرونده این اتهام بسته شده بود.

لزلی مارک استووال- وکیل کاترین- ویدئویی منتشر کرده و جزئیات را توضیح داده است. او حالا باید با کریستین شرتز- وکیل رونالدو- در دادگاه مبارزه کند. پرونده‌ای که یک طرف آن رونالدو باشد برای هر وکیلی وسوسه‌برانگیر است؛ هم پول می‌آورد هم شهرت و پیشنهادهای وکالت بعدی. مایورگا درباره توافق حق‌السکوت 375هزار دلاری گفت که دیگر نمی‌توانسته آن موضوع را مخفی نگه دارد؛ «همیشه رونالدو را سرزنش می‌کنم و همینطور خودم را که چرا آن توافقنامه را امضا کردم». پیش‌تر ستاره‌های دیگر فوتبال هم درگیر چنین پرونده‌هایی شده بودند؛ افرادی مثل دیوید بکام، وین رونی، جان تری و البته رایان گیگز که پرونده او کثیف‌ترین اتهام در طول تاریخ فوتبال است.

اخیرا بیل کازبی، کمدین مشهور آمریکایی به جرم تعرض جنسی به 3 تا 10 سال زندان محکوم شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید