• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 13 دی 1396
کد مطلب : 3187
+
-

برگزاری جلسه مشترک مدیران عامل متروی کلانشهرها در تهران

جلسه مشترک کمیته‌های بهره‌برداری و حقوقی مدیران قطار شهری‌ کشور، با حضور نمایندگان قطار شهری تهران، مشهد، کرج، شیراز، قم و اهواز به میزبانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش همشهری، در این جلسه که مدیران عامل قطار شهری کلانشهرهای کشور حضور داشتند، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: این جلسات فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات و وضع قوانینی مشترک برای شرکت‌های بهره‌برداری متروی سراسر کشور است.

در ادامه احمدزاده، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور نیز با ابراز خرسندی از حضور مهندس نوبخت به‌عنوان فردی باتجربه که تجربه 2دهه همکاری با مترو را در کارنامه کاری خود دارد، گفت: در این 2ماه گذشته اقدامات خوبی در جهت کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط متروی تهران و حومه انجام شده که قابل تقدیر است.

طاهری، مدیرعامل قطار شهری مشهد نیز گفت: این جلسات برای بهتر اداره‌کردن قطارهای شهری واجب است و ما می‌توانیم از تجربیات متروی تهران به‌عنوان پیشکسوت که نزدیک به 20سال سابقه دارد، استفاده کنیم. وی ادامه داد: فضای نشاط و شادابی را به‌خوبی می‌توان در مجموعه مترو احساس کرد و این را خبرهای جدیدی که در این مجموعه اتفاق افتاد، تأیید می‌کند. طاهری که مسیر فرودگاه مهرآباد تا محل برگزاری جلسه را با مترو آمده بود، افزود: رضایت شهروندان از متروی تهران و حومه کاملا قابل‌لمس بود.

در ادامه دربندی، مدیر حقوقی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه هدف کمیته بهره‌برداری اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور تبادل تجربیات و ایده‌هاست، گفت: این اتحادیه به‌عنوان یک مرجع قانونگذار در سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی عمل می‌کند و وظیفه عمده آنها قانونگذاری، ارتباط بین سیستم‌های مختلف حمل‌ونقل و آگاه‌کردن مسئولان و دست‌اندرکاران از مزایای این سیستم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید