• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 3 مهر 1397
کد مطلب : 31618
+
-

قربانی سرخ داربی کیست؟

پرسپولیس هم مثل استقلال، بدون تلفات به داربی 88 رسید و اگر طی چند روز آینده مصدومیت خاصی برای بازیکنان این تیم رخ ندهد، پروفسور همه سربازانش را برای بازی پنجشنبه با استقلال در اختیار خواهد داشت. در این فصل به دفعات در مورد دست خالی برانکو و اینکه او چقدر از کمبود بازیکن در تیمش رنج می‌برد صحبت شده، اما به‌نظر می‌رسد حداقل در مورد این یک بازی، شرایط متفاوت است و برانکو باید دست به یک انتخاب سخت در مورد حذف یکی از بازیکنان موفقش بزند.

تا پیش از بازی برگشت با الدوحیل،گادوین منشا و شایان مصلح راحت بیرون می‌نشستند و 11نفر دیگر بازی می‌کردند اما محرومیت سیامک نعمتی در آن بازی باعث شد منشا به‌طور اجباری فیکس شود. مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها اما در این دیدار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و نشان داد بسیار آماده است. او که در جریان بازی مؤثر بود،نهایتا گل سوم و صعود پرسپولیس را به زیبایی به ثمر رساند تا خود برانکو را هم به تحسین وا دارد. مربی کروات بعد از این مسابقه در مورد احتمال بازگشت منشا به نیمکت گفته بود: «چطور می‌توانم این منشا را بیرون بگذارم؟» در مسابقه با سپیدرود هم نیمکت‌نشینی مصلحتی کمال کامیابی‌نیا از ترس محرومیت احتمالی باعث شد حضور منشا در ترکیب اصلی ادامه بیابد. او این بار هم بد بازی نکرد و حتی یک توپ را در دهانه دروازه خالی جلوی علیپور انداخت که به شکل عجیبی گل نشد.

حالا در بازی با استقلال کمال به ترکیب اضافه می‌شود و سیامک هم که مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت؛ بنابراین ممکن است منشا به نیمکت برگردد؛ انتخابی که با توجه به فرم عالی گادوین برای برانکو بسیار سخت خواهد بود. آنچه مسلم است اینکه کمال در داربی فیکس خواهد بود؛ چون اگر جز این بود برانکو از ترس دریافت اخطار او را نیمکت‌نشین نمی‌کرد. نوراللهی هم به‌احتمال 99درصد در ترکیب اصلی می‌ماند و مثل چند مسابقه اخیر در پست هافبک راست توپ خواهد زد. به این ترتیب از بین منشا،علیپور، بشار رسن،سیامک نعمتی و امید عالیشاه یک نفر باید داربی 88 را از روی نیمکت شروع کند که در این میان احتمال خروج منشا و نعمتی از ترکیب اصلی بیشتر است. باید تا ظهر پنجشنبه صبر کرد و دید انتخاب نهایی برانکو چیست و چه‌کسی قربانی سرخ داربی خواهد بود؟

این خبر را به اشتراک بگذارید