• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 1 مهر 1397
کد مطلب : 31358
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   توجه به خانواده‌های بی‌بضاعت
سلام. آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان عزیز به‌خصوص کلاس اولی‌ها و معلمان عزیز تبریک می‌گوییم. همه‌ساله با شروع‌ ماه مهر، کوچه‌ها و خیابان‌ها رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کنند و شور و شوق دانش‌آموزان جلوه زیبایی به جامعه می‌بخشد. امید و انتظار این است که با هماهنگی مدیران مدارس خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده و در طول سال به‌صورت نامحسوس از آنها حمایت مادی و معنوی توسط سایر خانواده‌ها صورت بگیرد.
 

2436...0912


  تشکر از صندوق بازنشستگی کشوری
با سلام و تشکر از دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. از زحمات و تلاش‌های صادقانه ریاست صندوق بازنشستگی کشوری به جهت واریز حقوق قبل از پایان هر‌ ماه و همچنین اختصاص وام 5 میلیونی به واجدین شرایط، آن هم در شرایط سخت اقتصادی تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.
 
8093...0912


  گرانی محصولات لبنی
با توجه به آمارها و اظهارات کارشناسان و مسئولان، میزان مصرف محصولات لبنی در کشور روند کاهشی به ‌خود گرفته و بنا به‌ نظر مصرف‌کنندگان، نوسان‌های قیمت در سال‌های اخیر عامل اصلی کاهش مصرف در کشور به‌شمار می‌آید. به‌عنوان نمونه شیر کیسه‌ای که ارزان‌ترین بود الان در شلوغی دلار ۴۰۰۰ تومان شده است! لطفا به اطلاع مسئولان برسانید.
 
3648...0919


  اقامه نماز ظهر عاشورا
با سلام. ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های حسینی، به لطف خدا امسال هم اقامه نماز ظهر عاشورا با شور و شوق خاص معنوی در سراسر کشور برگزار شد. احیای این سنت حسنه و سیره حسینی(ع) دارای آثار و پیام‌های دینی زیادی به جامعه اسلامی است که اقامه نماز اول وقت آن هم به‌صورت جماعت در صدر آن است که نباید از آن غافل شد.
 
6263...0938


  بازار سیاه داروخانه‌ها
سلام. مدتی است گرانفروشی داروخانه‌ها باعث ایجاد مشکلات و هزینه‌های زیادی برای بیماران شده است. گرفتن برخی از داروها از این صنف مانند بازار سیاه شده است. واقعا خانواده‌های بیماران چه گناهی کرده‌اند؟ نقش سازمان تعزیرات در این‌باره بسیار کمرنگ است. لطفا گزارشی در این‌باره بنویسید بلکه نظارتی صورت بگیرد.
 
8236...0918


  تعاونی فرهنگیان اسدآباد
سلام. حدود 10سال است بیش از 100 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته اسدآباد همدان هریک مبالغی را به امید دریافت زمین به‌حساب تعاونی فرهنگیان اسدآباد واریز کرده‌ایم، اما متأسفانه هم‌اکنون نه پول را برمی‌گردانند، نه زمینی می‌دهند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان در تعاونی فرهنگیان اسدآباد برسانید.
 
3631...0933


  درخواست از وزارت راه و شهرسازی
با سلام و احترام. سال‌هاست مسکن مهر نیمه‌کاره ۲۰۰واحدی مهدی‌شهر سمنان بلاتکلیف مانده است. این پروژه که براساس مصوبه شورای مسکن شروع شد و دارای قرارداد سه‌جانبه مسکن مهر با بنیاد مسکن است، به‌دلیل عدم‌انعقاد قرارداد تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن، چندین سال است به حال خود رها شده است. لطفا صدای ما را هم به گوش مسئولان در وزارت راه و شهرسازی برسانید.
 
1467...0937


  توجه به خط‌کشی خیابان‌ها
باسلام. یکی از عوامل تأثیرگذار در کمک به رانندگی درست و ایجاد آرامش و زیبایی در شهر، خط‌کشی خیابان‌های شهر است که متأسفانه در بسیاری از خیابان‌ها یا خط‌کشی وجود ندارد یا اینکه خطوط آنها از بین رفته و بسیار کمرنگ شده است. انتظار داریم با شروع سال تحصیلی، راهنمایی و رانندگی در کنار اعمال قانون به اینگونه موارد هم توجه داشته باشد.
 
2771...0912


  نظارت بر ویزیت پزشکان
با سلام. اگر وزارت بهداشت موضوع نظارت بر یکسان‌سازی‌ دریافت ویزیت پزشکان را در محوریت قانونمند شدن به‌طور قاطع و جدی دنبال کند، حتما نرخ ویزیت تمامی پزشکان اعم از عمومی و تخصصی از وضعیت سلیقه‌ای خارج می‌شود و مسئولان در وزارت بهداشت می‌توانند دریافت‌های غیرقانونی برخی پزشکان متخلف را مورد پیگرد و برخورد قانونی قرار دهند.
 
یک شهروند از تهران


  آب آشامیدنی برای زمین کشاورزی
سلام. بارها این پیام را فرستاده‌ام اما منتشر نکرده‌اید. درحالی‌که بیشتر استان‌های جنوبی مشکل کم‌آبی دارند، ولی در منطقه الوئک پاکدشت در جاده تهران- مشهد جنب سبزی‌فروشی نگین، سال‌هاست از یک موتور آب آشامیدنی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌کنند.
امیدواریم مسئولان ذیربط اقدامی بکنند.
 
سجاد هداوند سیری از پاکدشت


ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا با نظرات خود که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در ارتباط باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید