• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 24 شهریور 1397
کد مطلب : 30530
+
-

در هر دو جام مدعی هستیم

در هر دو جام مدعی هستیم

پدیده مشهد بعد از گذشت 6هفته از رقابت‌های لیگ برتر در عین ناباوری با کسب 15امتیاز در صدر جدول قرار دارد. آنها حالا در جام حذفی هم حرف برای گفتن دارند. این تیم روز پنجشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توانست تیم ذوب‌آهن را شکست داده و به دور بعدی صعود کند. روندی که پدیده طی می‌کند نشان‌دهنده این موضوع است که موفقیت‌های این تیم اتفاقی نیست. با رضا ناصحی کاپیتان پدیده گفت‌وگو کرده‌ایم تا دلیل موفقیت این تیم را جویا شویم.
ناصحی در ابتدا با اشاره به روند تیم پدیده در رقابت‌های فصل جاری گفت: «باید تأکید کنم خوشبختانه شرایط‌مان خوب است. لیاقت‌مان است که در صدر جدول هستیم چراکه در زمین مسابقه فوتبال خوبی ارائه می‌کنیم. درست است که در برخی مواقع دقایق آخر به گل می‌رسیم اما از لحاظ فنی هم خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم با ادامه این روند در پایان فصل مردم خوب مشهد را با کسب عنوان شایسته خوشحال کنیم.»
کاپیتان تیم پدیده درباره اینکه آیا می‌توانند این روند روبه‌رشد خود را ادامه دهند یا بردهای هفته‌های اول یک اتفاق است تأکید کرد: «به هرحال باید همه دست به‌دست هم دهیم و تا آخر فصل همینطور با تمام توان پیش برویم. از نظر فنی نشان‌داده‌ایم شرایط‌مان خوب است و آن چیزی را که آقای گل محمدی می‌گوید به خوبی در زمین مسابقه پیاده می‌کنیم. کادرفنی ما هم نشان داده از توانایی فنی بالایی 
برخوردار است.»
او با اشاره به مشکلات مالی پدیده که طی هفته‌های گذشته مشکل‌ساز شده بود اذعان داشت: «مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند این مشکلات حل شود تا خدشه‌ای در روند روبه‌رشد تیم وارد نشود. واقعا نگرانم مشکلات مالی مانند فصل گذشته به ما ضربه بزند. ما الان تنها تیم شرق کشور هستیم. مسئولان باید کمک کنند تا نتایج آبرومندی بگیریم چراکه پتانسیل 
لازم را داریم.» 
ناصحی معتقد است که جام حذفی هم برای پدیده جدی است: «صددرصد ما رقابت‌های جام حذفی را جدی می‌گیریم. آقا یحیی هم سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد و امیدوارم بتوانیم جزو فینالیست‌ها باشیم. فقط مشکلات مالی باعث نگرانی ماست. طبق اعلام باشگاه تا قبل از بازی این هفته مقابل تراکتورسازی پول ما پرداخت می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد چراکه الان زمانی است که نیاز به شارژ روحی داریم و چه بسا اگر این پول چند هفته بعد پرداخت شود اثر‌گذاری الان را نداشته باشد. ما 5سال سابقه بازی در لیگ برتر را داریم و تیمی نیستیم که تازه به لیگ برتر آمده باشیم. الان هم داریم فوتبال خوبی را ارائه می‌کنیم. در هر مسابقه 4-5 موقعیت از دست می‌دهیم. ما اگر به‌دلیل مشکلات مالی زمین نخوریم مطمئنا از نظر فنی به مشکل نمی‌خوریم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید