• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 24 شهریور 1397
کد مطلب : 30527
+
-

با توصیه‌های برانکو به اوج برگشتم

با توصیه‌های برانکو به اوج برگشتم

حمیدرضا علی‌پور

کمال کامیابی‌نیا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت فصل قبل کمی از شرایط آرمانی خود دور شده بود؛ تا جایی که در نهایت از لیست مسافران جام جهانی بازماند. اما در این فصل به‌نظر می‌رسد این بازیکن بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته ‌و امید زیادی دارد تا بتواند در جام ملت‌ها برای تیم‌ملی به میدان برود
هافبک پرسپولیس در سیستم برانکو با آمدن نوراللهی حالا آزادی عمل بیشتری دارد و در مسابقه برابر نساجی هم توانست بازی خوبی از خود نشان دهد. هافبک جنگنده سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خود با همشهری گفت‌وگو کرد.
    در آستانه بازی برابر الدوحیل پیروزی روحیه‌بخشی به‌دست آوردید.
به‌نظرم بازی خیلی خوبی بود. نساجی هم در این بازی تیم خوبی نشان داد اما ما بهتر کار کردیم و با بدشانسی بعضی از موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. چیزی که مهم بود ۳امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم.
    پرسپولیس در این مسابقه بهتر از 3 بازی قبل نشان داد.
ما در این چند روز که بازی‌های تیم ملی بود و یک تعطیلی کوچک در لیگ به‌وجود آمد، تمرینات خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که بازی را بردیم تا در رده‌های بالای جدول بمانیم.
    پرسپولیس می‌تواند امسال هم مدعی قهرمانی باشد؟
با توجه به شرایطی که امسال داریم، واقعا کار سخت خواهد بود ولی همچنان تلاش می‌کنیم تا خوب بازی کنیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم و مدعی قهرمانی باشیم.
    در آستانه بازی برگشت برابر الدوحیل هستیم. به‌نظرت پرسپولیس شانسی برای صعود دارد؟
باید بگویم این مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و با توجه به اینکه چند روز بیشتر به این بازی نمانده، باید خیلی خوب ریکاوری کنیم. ما کادر فنی باتجربه‌ای داریم، باید خیلی خوب برنامه‌ریزی کنیم تا ‌با قدرت به مصاف حریف برویم.
    بعد از مصدومیتی که داشتی به‌نظر می‌رسد دوباره به روزهای اوج برگشته‌ای.
خب، از این بابت خدا را شکر می‌کنم. خوشحال هستم که دوباره به روزهای اوج خودم برمی‌گردم و امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه دهم.
    به‌نظر خودت مهم‌ترین دلیل برگشتن تو به روزهای اوج چیست؟
باید بگویم توصیه‌هایی که برانکو به من می‌کند و وظایفی که به من می‌دهد، خیلی در این موضوع نقش داشته است. برانکو به من می‌گوید پاس بلند نده و ساده بازی کن و من هم همانطور که مربی می‌خواهد، بازی می‌کنم.
    با توجه به آمادگی دوباره‌ات فکر می‌کنی برای جام‌ملت‌ها به تیم ملی دعوت شوی؟
خب، صددرصد دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم کادرفنی تیم ملی بازی‌های من را ببینند.

این خبر را به اشتراک بگذارید