• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 20 شهریور 1397
کد مطلب : 30078
+
-

دردسر عجیب برای گلر سرخ‌ها

رادو مجبور است خانه‌اش را تخلیه کند

با حضور بیرانوند به‌عنوان تنها نماینده پرسپولیس در تیم ملی توفیق اجباری نصیب سرمربی پرسپولیس شد تا در آستانه بازی برابر نساجی قائمشهر و همچنین الدوحیل قطر بتواند با تمام نفرات تیمش را تمرین دهد. با این حال برانکو تصمیم دارد باتوجه به فاصله کم زمان بازگشت تیم ملی از ازبکستان و دیدار برابر نساجی از رادوشویچ درون دروازه استفاده کند تا برای دیدار برابر الدوحیل به دروازه‌بان اول تیمش استراحت دهد.

گلر کروات پرسپولیس که در 2هفته ابتدایی لیگ درون دروازه قرار گرفت توانست در هر دو دیدار کلین شیت کند و عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و برانکو امیدوار است که در نبود بیرانوند رادو بتواند کار را برای پرسپولیس دربیاورد. اما در آستانه دیدار سرخپوشان برابر نساجی اتفاق غیرمنتظره‌ای برای رادو افتاد.

این دروازه‌بان که به همراه همسر و فرزند خود در تهران و در خانه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای او اجازه کرده زندگی می‌کند حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است. باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته تنها فکر و تمرکز خود را برای تسویه با طلبکاران خود گذاشته تا بتواند از حذف از لیگ قهرمانان فرار کند و به‌همین دلیل از بازیکنان فعلی خود غافل شده است.
مدتی قبل محمد انصاری، مدافع سرخپوشان برای خرید خانه، چک باشگاه را به فروشنده داده بود اما این چک برگشت خورد تا مشکلات زیادی برای این بازیکن پیش بیاید. حالا این اتفاق یک‌بار دیگر برای دروازه‌بان کروات پرسپولیس افتاده است. باشگاه پرسپولیس متعهد شده بود مبلغ اجاره بهای منزل رادو را پرداخت کند اما ‌ماه‌هاست این کار را انجام نداده و حالا مالک خانه هم به‌شدت به‌دنبال این مبلغ است و به‌همین دلیل روز گذشته به رادو اعلام کرده است که باید هرچه زودتر خانه خود را تخلیه کند. گلر پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی دچار دردسر عجیبی شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید