• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 18 شهریور 1397
کد مطلب : 29860
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

   تبعیض بین بازنشستگان

با سلام. بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی هنوز مابه‌التفاوت اضافه‌حقوق سالانه فروردین‌ماه امسال را دریافت نکرده‌اند! واقعا چرا بین بازنشستگان تبعیض قائل می‌شوند؟
6253...0919

  مشکلات تهیه جهیزیه

سلام. با وضع موجود و گرانی سرسام‌آور بازار، تهیه جهیزیه برای بسیاری از خانواده‌ها به‌خصوص بازنشسته‌هایی که به‌دنبال تهیه جهیزیه هستند مشکل‌ساز شده است. متأسفانه این روزها شرایط به‌گونه‌ای شده است که اگر بخواهید کالایی را خریداری و حتی تمام پول آن را پرداخت کنید ولی یک هفته بعد آن را تحویل بگیرید به ازای هر روز تأخیر در تحویل 20هزار تومان پول انبار از خریداران طلب می‌کنند. این درحالی است که در سایه عدم‌نظارت مسئولان ذیربط قیمت لوازم خانگی در یک‌ماه گذشته بیش از 60برابر افزایش پیدا کرده. آیا بهتر نیست مسئولان راهکاری برای خرید جهیزیه برای خانواده‌هایی که دختران عقدکرده دارند بیندیشد؟
تواره از تهران

 جلوگیری از افزایش نجومی قیمت

سلام. طبق شنیده‌ها مسئولان پس از گذشت چند‌ماه از گرانی‌های اخیر تصمیم دارند 5درصد حقوق بازنشسته‌ها را زیاد کنند! به‌جای این رقم ناچیز بهتر است از افزایش نجومی قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کنند. در واقع این مبلغ ناچیز را همان بهتر که اضافه نکنند، چون بعید نیست فروشنده‌ها به همین بهانه باز هم قیمت‌ها را افزایش دهند!
0554...0919

 قطعی آب در شهرک مرتضی‌گرد

سلام. ما ساکنان شهرک مرتضی‌گرد در منطقه۱۹ همچنان مشکل قطعی آب داریم. بعضا تا چند روز قطعی آب ادامه پیدا می‌کند. بعضی از کوچه‌های شهرک بیش از یک هفته هم قطعی آب دارند.
هر بار که مشکل را پیگیری می‌کنیم مسئولان ذیربط رسیدگی نمی‌کنند. این در حالی است که این شهرک ۲۲هزار نفر جمعیت دارد.
7869...0939

 حداقل حقوق کارکنان دولت

سلام. لطفا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یا سازمان امور اداری و استخدامی بفرمایند طبق مصوبه اصلاحیه و استفساریه مجلس، حداقل حقوق کارکنان دولت برای کسانی که می‌خواهند بازنشسته شوند چه رقمی یا عددی است؟
نوری از تهران

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد، با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید