• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 12 شهریور 1397
کد مطلب : 29177
+
-

صدای استان‌ها

    انتقاد از رویکرد گردشگری مسئولان

در یکی - دو روز گذشته روزنامه استانی گیلان گزارشی منتشر  و طی آن با لحن تندی از مسافران انتقاد کرده بود که در طبیعت شهرهای شمالی چادر می‌زنند یا کارهای دیگری انجام می‌دهند که به محیط‌ زیست آسیب می‌رساند. به نظر من این ماجرا تقصیر مسافر نیست، بلکه اشکال از مسئولان است. در ورودی و خروجی‌ اغلب شهرهای گردشگرپذیر «پارک مسافر» ایجاد کرده‌اند که با وجود نگهبان و امکانات رفاهی مکان امنی برای اسکان مسافران محسوب می‌شود.
 در شهرهای شمالی اما اغلب هتل‌های گران‌قیمت در مراکز شهرها ایجاد شده است. مسافر از کجا هزینه گران اجاره اتاق در هتل را بیاورد؟ 
موسوی از گیلان 

   ترافیک میدان انقلاب بوکان

میدان انقلاب اسلامی مرکز شهر بوکان است و محل کسب و کار و تردد زیاد اهالی است. با این همه و در حالی که این میدان به دوربین راهنمایی و رانندگی مجهز است، اما سواری‌های مسافر در آن تجمع می‌کنند و با  توقف‌های دوبله موجب بروز مشکلات ترافیکی و سختی تردد می‌شوند.
رحمانی از آذربایجان ‌‌غربی

   آسفالت خیابان‌های بروجرد

از بروجرد تماس می‌گیرم. نیروهای شهرداری بسیاری از خیابان‌های شهر را آسفالت کرده‌اند، اما چند سال است که مسیر میدان لؤلؤ به سمت شهرک مهرگان در این شهر آسفالت نشده و نیمه‌کاره رها شده است. جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند. شهرداری رسیدگی کند.
یاراحمدی از لرستان 

   سرعت‌گیر در جاده شیراز - فسا 

جاده شیراز - فسا نیاز به سرعت‌گیر دارد. این جاده‌ شاهد تصادف‌های بی‌شماری است. شاید با نصب سرعت‌گیر تعداد این تصادف‌ها کم شود. 
سعیدی از فارس

   رفع مشکلات زمین‌های شازند 

زمین‌های خیابان فرمانداری شازند یا زمین‌های روبه‌روی تامین اجتماعی همین‌طور بدون استفاده مانده است. مسئولان می‌توانند با رفع مشکلات مالکیت این زمین‌ها آنها را وارد چرخه ساخت‌وساز کنند تا شاید علاوه بر ایجاد کسب ‌و کار قیمت خانه‌ها هم کاهش یابد. 
 مرادی از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید