• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 10 شهریور 1397
کد مطلب : 28774
+
-

رکب برانکو به الدوحیل

رکب برانکو به الدوحیل

پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر نماینده قطر به میدان رفت و در نهایت با یک گل در این بازی شکست خورد تا حالا امیدوار باشد در بازی برگشت بتواند این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و جواز حضور به مرحله بعد را کسب کند. 
سرمربی سرخ‌پوشان برای این دیدار با همان ترکیب همیشگی خود که در لیگ هم از آن استفاده می‌کرد وارد میدان شد اما با یک تغییر! برانکو برخلاف همیشه به جای ترکیب 4-4-2 خطی از سیستم 4-4-2 لوزی استفاده کرد و همین اتفاق باعث شد تا تیم الدوحیل در بیشتر دقایق بازی البته به جز 20 دقیقه اول نتواند موقعیت زیادی را روی دروازه سرخ‌پوشان شکل دهد و شاید اگر گل اول را خیلی زود به‌ثمر نمی‌رساند این بازی با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید. سرخ‌پوشان از ابتدای لیگ با 11 بازیکن ثابت و سیستم ثابت به میدان رفتند و در 5 هفته ابتدایی لیگ به دو پیروزی و 3 تساوی دست پیدا کردند. همین اتفاق باعث شد تا انتقادات زیادی متوجه برانکو شود. این انتقادات حتی به بازیکنان پرسپولیس هم رسید و سرخ‌پوشان از نوع سیستم دفاعی پرسپولیس برابر تیم‌های دیگر از برانکو انتقاد کردند اما سرمربی سرخ‌پوشان به بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد که تنها به او اعتماد کنند و همچنین اعلام کرد که هرگز حاضر نیست برابر الدوحیل و بزرگ‌تر از این تیم هم دفاعی بازی کند. برانکو در بازی برابر الدوحیل به حرف خود عمل کرد و سیستم سرخ‌پوشان را به 4-4-2 لوزی تغییر داد تا این‌گونه به حریف قطری خود رکب بزند. 
نکته مهم اما جایی بود که برانکو در پایان بازی راهی رختکن تیم شد و به بازیکنان تیم اعلام کرد «من قبل از آغاز  این دیدار گفته بودم که به من اعتماد کنید. من هم مانند شما فقط به موفقیت و پیروزی فکر می‌کنم. برای من موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهم‌تر است و به‌همین دلیل می‌گویم که باز هم به من اعتماد کنید. مطمئن هستم که در بازی برگشت می‌توانیم این تیم را با هواداران پرسپولیس شکست دهیم.»
  جریمه اسدی کافی است
سرمربی سرخ‌پوشان درخصوص این‌که اگر نیمکتش پرمهره‌ بود  می‌توانست در دوحه الدوحیل را شکست دهد به فارس گفت: «بله دقیقا همین‌طور است اما واقعیت این است که متاسفانه این شرایط را نداریم. ما ۳ ملی‌پوش را از دست دادیم و کسی نمی‌تواند آن را جبران کند. اگر ما تیم کاملی بودیم نتیجه جای سوال داشت که چه می‌شود و مطمئنا چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد.» برانکو در خصوص محرومیت اسدی به خاطر این‌که گفته می‌شود او یک شب مانده به بازی با کره‌جنوبی تا ساعت ۳ بامداد در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کرده است گفت: «او در تیم‌ملی جریمه شده است؛ حالا به‌نظر شما من باید او را بِکُشم؟! او یک بازیکن جوان است و اشتباهی انجام داده که جریمه بزرگی هم بابت اخراج از تیم امید پرداخت و این بدترین جریمه برای یک بازیکن می‌تواند باشد. بیشتر از این باید چه کنیم؟ او یک بازیکن جوان است و جوان هم حق دارد که اشتباه کند. او فقط ۱۹ سال سن دارد و این بیشترین جریمه برای اسدی بود که از تیم امید اخراج شد. او مجازات شد و تاوان کاری که کرده را هم داده است.  اما اگر به خاطر اینستاگرام او را محروم کرده‌اند پس باید  بیش از ۷۰ درصد بازیکنان را محروم کنند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید