• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 6 شهریور 1397
کد مطلب : 28433
+
-

صدرنشینی ما را هیجان‌زده نمی‌کند

گل‌محمدی: امیدوارم پرسپولیس با انسجام تیمی در قطر نتیجه بگیرد

صدرنشینی ما را هیجان‌زده نمی‌کند

پدیده مشهد را باید تا هفته پنجم، پدیده فصل جدید لیگ برتر بدانیم و یحیی گل‌محمدی با کسب نتایج خوب، این نوید را به هواداران فوتبال در مشهد داده که تیم‌شان امسال در میان بالانشین‌ها قرار بگیرد. البته گل‌محمدی معتقد است که تیمش از هفته ششم کار سختی درپیش دارد و آنها باید چند برابر تلاش کنند تا این نتایج خوب ادامه داشته باشد. گل‌محمدی در خصوص شرایط پدیده و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری پاسخ داده است: 
    بعد از گذشت 5 هفته خودتان فکر می‌کردید صدرنشین باشید؟
به هر حال هر تیمی بازی‌ها را با هدف موفقیت شروع می‌کند و ما هم از همان ابتدای مسابقات قصد داشتیم که نتایج خوبی بگیریم. خوشحالیم که در حال حاضر بعد از گذشت 5 هفته صدرنشین شده‌ایم ولی این موضوع ما را هیجان‌زده نمی‌کند. ما به خوبی می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم.
    فکر می‌کنید دلیل موفقیت پدیده چیست؟
ما یک مجموعه هم‌دل داریم و بازیکنان، کادرفنی و مسوولان باشگاه نهایت تلاش خود را به کار می‌برند تا تیم در بهترین شرایط قرار داشته باشد. وقتی در یک تیم همه یک‌دل باشند طبیعتا می‌توان به نتیجه‌گیری امیدوار بود. 
    فکر می‌کنید پدیده این روند خوب را تا چه زمانی ادامه دهد؟
در این خصوص چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تازه 5 هفته از بازی‌ها را سپری کرده‌ایم. لیگ برتر از هفته پنجم به بعد وارد یک شرایط جدید خواهد شد چون تیم‌ها دیگر به هماهنگی نسبی رسیده‌اند و از همدیگر شناخت پیدا کرده‌اند. کار ما از این به بعد چند برابر سخت خواهد شد و باید بیشتر تلاش کنیم.
    شما گفته بودید که کاش در هفته بیست‌و‌پنجم صدرنشین می‌شدیم. منظورتان از این حرف چه بود؟
بله من به بازیکنانم این حرف را زدم. اگر ما در هفته‌های پایانی در بالای جدول باشیم می‌توانیم خودمان را به سهمیه آسیا یا حتی قهرمانی نزدیک کنیم. از حالا کار بسیار سختی در پیش داریم و گفتم که باید چند برابر تلاش کنیم. 
    فکر می‌کنید پدیده شانس قهرمانی دارد؟
خیلی از تیم‌ها هستند که برای قهرمان شدن شرایط بهتری دارند و از لحاظ مالی خیلی هزینه کرده‌اند. ما باید بازی‌به‌بازی جلو برویم. 
    به نظر شما کدام تیم‌ها مدعیان اصلی هستند؟
تیم‌هایی؛ مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن، سپاهان، تراکتورسازی و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند و ما هم شانس خودمان را امتحان می‌کنیم. 
    مثل اینکه پدیده همچنان مشکلات مالی دارد؟
مشکلات مالی واقعا بازیکنان ما را اذیت می‌کند. شاید اگر این مسائل در تیم دیگری به وجود می‌آمد مشکلات بسیاری در آن تیم تاکنون پیش می‌آمد اما این اتفاق در تیم ما نیفتاده است. به مسوولان تیم و شهر مشهد هشدار می‌دهم که اگر اوضاع به‌همین منوال پیش برود دیگر نمی‌توان کاری کرد. مشکلات مالی در تیم نگران‌کننده است که باید حل شود و در صورتی که نتوان آن را حل کرد کار تیم به جاهای باریک کشیده می‌شود. بازیکنان پدیده خیلی باشخصیت هستند که تاکنون این مشکلات را درک کردند. مطمئن باشید تا جایی که امکان داشته باشد آنها تحمل می کنند اما از یک جایی به بعد مشکلات آدم را تحت فشار قرار می‌دهد.
    امروز پرسپولیس مقابل الدوحیل قرار می‌گیرد. به نظر شما تیم برانکو می‌تواند نتیجه بگیرد؟
پرسپولیس کار بسیار سختی برابر الدوحیل دارد و شرایط تیم‌های ایرانی با تیم‌های قطری و دیگر تیم‌های عربی قابل قیاس نیست. امیدوارم پرسپولیس با انسجام تیمی یک نتیجه خوب در قطر بگیرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید