• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 10 دی 1396
کد مطلب : 2805
+
-

صدای استان‌ها

هشدار آلودگی هوای اردکان

هوای اردکان این روزها آلوده است و دود صنایع به ریه مردم می‌رود. اما دستگاه‌های مسئول حتی سازمان محیط زیست هنوز میزان آلودگی را اعلام نمی‌کنند و درباره آن هشدار نمی‌دهند.

فتاحی از یزد

 

  نوسازی ناوگان مینی‌بوس‌رانی مازندران

اغلب مینی‌بوس‌های موجود در مسیرهای بین‌شهری مازندران بیش از 25 سال عمر دارند. با توجه به گران بودن کرایه سواری در برخی مسیرهای طولانی، تعداد زیادی از شهروندان از مینی‌بوس استفاده می‌کنند. اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران برای نوسازی ناوگان مینی‌بوسرانی فکری کند.

معزی از مازندران

 

  بلاتکلیفی بیمارستان مهرگان در خرم‌آباد

‌بیمارستان مهرگان خرم‌آباد با گذشت بیش از 10 سال از آغاز عملیات هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. وجود طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی به معضلی اساسی برای توسعه تبدیل شده است، زیرا در این شرایط سرمایه‌های مردم بدون استفاده باقی می‌ماند.

میثم بیرانوند از لرستان

 

  ملارد پایانه تاکسیرانی ندارد

ساکن ملارد هستم. در ملارد پایانه تاکسیرانی وجود ندارد. هر روز مردم برای استفاده از تاکسی با مشکل رو‌به‌رو هستند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید تا پایانه تاکسیرانی در ملارد ایجاد شود.

یک شهروند از البرز

 

  توزیع کانکس میان زلزله‌زدگان

با گذشت بیش از یک ماه از زلزله کرمانشاه، عده‌ای از زلزله‌زدگان سرپل ذهاب هنوز کانکس ندارند و در چادر هم احساس امنیت نمی‌کنند. لطفا مسئولان روند توزیع کانکس میان زلزله‌زدگان را تسریع بخشند. 

یک شهروند از کرمانشاه 

 

  افتتاح سریع تر راه آهن قزوین- رشت 

با افتتاح این راه آهن حجم زیادی از مسافرت های تفریحی تجاری با قطار انجام‌می شود و همچنین از میزان تصادف‌ها و ترافیک در آزاد راه کاسته خواهد شد.امیدوارم راه آهن قزوین- رشت تا پایان سال تکمیل شود. 

کاسب زاده از گیلان

 

  نانوایی نداریم

در فلکه چهارم فردیس،پشت مخابرات مرکزی، نانوایی  وجود ندارد. اهالی این منطقه برای تهیه نان مجبورند مسافت زیادی را طی کنند که این موضوع برای سالمندان معضل بزرگی است.

مروت  از  البرز 

این خبر را به اشتراک بگذارید