• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 دی 1396
کد مطلب : 2781
+
-

با مردم

با مردم

   تأخیر در پرواز  بدون معذرت‌خواهی

سلام. پرواز روز جمعه 6دی‌ماه هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت16 از قشم به تهران انجام شود با 4 ساعت و 30دقیقه تأخیر صورت گرفت.

نکته تأسف‌بار این بود که هیچ نماینده‌ای از هواپیمایی زاگرس در فرودگاه وجود نداشت که پاسخگوی تأخیر به مسافران باشد. علاوه بر این، کیفیت پذیرایی داخل هواپیما هم به‌گونه‌ای بود که اعتراض مسافران را در پی داشت. لطفا به مسئولان هواپیمایی زاگرس بگویید، چرا نسبت به حقوق مسافران خود بی‌تفاوت هستند؟ 

5681...0912

 

    مسئولان خودرو‌سازی‌ پاسخگو نیستند

با سلام و تشکر از روزنامه همشهری. وقتی خودروی پرایدی با 2300کیلومتر کارکرد حین رانندگی آتش گرفت، خوشبختانه بلافاصله به آتش‌نشانی اطلاع دادم و با اقدام بموقع موضوع ختم به خیر شد اما به گفته کارشناسان، اکیپ آتش‌نشانی اگر دیرتر می‌رسید امکان انفجار خودرو وجود داشت! متأسفانه پس از حضور کارشناس شرکت سایپا نمایندگی سایپا اعلام کرد ما خودرو را تعویض نمی‌کنیم! باید از بیمه خسارت بگیرید!!! لطفا بنویسید چرا مسئولان شرکت خودروسازی سایپا پاسخگوی بی‌کیفیتی محصولات خود نیستند؟ 

قشقایی از تهران

 

   مبارزه با مفاسد اقتصادی

با عرض سلام و سپاس بی‌پایان و خداقوت. مبارزه با انواع مفاسد اقتصادی و بی‌عدالتی‌ها و عدم‌مماشات با کسانی که مرتکب جرم‌های مختلف می‌شوند، خواه این افراد حقیقی باشند یا حقوقی، از بزرگ‌ترین اهداف و برنامه دینی و انقلابی است. امیدواریم با قاطعیت و جدیت دولتمردان به این مهم جامه عمل پوشانده شود.

6263...0938

 

   حق آبونمان قبوض گاز همچنان باقی است

با سلام. هرچند مدتی قبل در رسانه‌ها اعلام شد که برابر حکم دیوان عدالت اداری شرکت گاز نباید در قبوض حق آبونمان را کسر کند اما در فیش این دوره هم حق آبونمان از مشترکان دریافت شده است. لطفا به مسئولان شرکت ملی گاز بگویید چرا در حق مردم اجحاف می‌کنند؟

4566...0914

 

   به فکر مردم باشند

با سلام و خسته نباشید. مدتی است که مایحتاج مردم در همه زمینه‌ها به‌شدت رو به گرانی است. لطفا به مسئولان اعلام کنید به فکر مردم باشند. خانواده‌های زیادی در کشور وجود دارند که به‌دلیل مشکلات فراوان در حال از هم پاشیدگی هستند.

روح‌نواز از تهران

   درخواست از وزارت راه و شهرسازی

سلام. ما جمعی از مهندسان فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته، به ابلاغیه تبعیض‌آمیز و غیرکارشناسانه مورخ6/8/96 کمیسیون هم‌ارزی وزارت راه و شهرسازی که ظلم و تبعیض فراوانی بر ما روا‌داشته، اعتراض داریم؛ به‌گونه‌ای که محدودیت ارتقای پایه برای دارندگان مدارک با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی ایجاد کرده است؛ ابلاغیه‌ای که فاقد وجاهت قانونی است؛ چراکه ارتقای پایه با توجه به ماده11 آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی منوط به سپری شدن سنوات و قبولی در آزمون مربوطه است. این در حالی است که دانشجویان این رشته‌ها با توجه به اطلاعیه خود وزارت راه امکان اخذ و ارتقای پروانه اشتغال بدون محدودیت داشته‌اند اما متأسفانه هیچ نهاد و مسئولی در این وزارتخانه حاضر به پاسخگویی نیست. لطفا صدای ما را هم به گوش مسئولان برسانید.

جمعی از مهندسان فارغ‌التحصیل

این خبر را به اشتراک بگذارید