• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 دی 1396
کد مطلب : 2716
+
-

تصمیم هولناک سرباز 21ساله

سرباز 21ساله در اتاق نگهبانی کلانتری با شلیک دو گلوله به زندگی خودش پایان داد. با دستور قاضی جنایی تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه او آغاز شده است.

به گزارش همشهری، ساعت 21:30هشتم دی‌به قاضی مرادی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید در یکی از کلانتری‌های پایتخت سربازی جوان جان باخته است. پس از این تماس، قاضی جنایی به همراه مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران راهی کلانتری شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانی سربازی 21ساله بوده که با شلیک دو گلوله به سرش جانش را از دست داده است. او یک روز پیش از حادثه، مرخصی روزانه گرفته و ساعت 16همان روز مرخصی‌اش تمام‌شده و به محل خدمتش برگشته بود. با دستور قاضی جنایی دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که او پس از ورود به کلانتری به اتاق نگهبانی رفته بود.

در آنجا سرباز و درجه داری هم حضور داشتند که پس از رفتن آنها، سرباز 21ساله سراغ اسلحه یکی از سربازها رفت و آن را برداشت. فیلم‌ها نشان می‌داد که او اسلحه را روی سرش گذاشته و با تردید اقدام به تیراندازی کرده است. پسر جوان دو گلوله به سرش شلیک کرده و پس از آن نقش زمین شده بود. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که او ساکن پایتخت بوده و تنها یک‌ماه از خدمت سربازی‌اش می‌گذشته است. با وجود این، جسد وی با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات درخصوص انگیزه وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید