• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 دی 1396
کد مطلب : 2714
+
-

دام 2جوان همسایه برای دختربچه 11ساله

دام 2جوان همسایه برای دختربچه 11ساله

2پسر جوان که متهم هستند با کشاندن دختربچه 11ساله همسایه‌ به خانه‌شان او را تسلیم نیت شوم خود کرده‌اند، مدعی شدند که شاکی برایشان پاپوش دوخته است.

به گزارش همشهری، پنجشنبه گذشته مردی به کلانتری190 تهران رفت و گفت که دختر 11ساله‌اش ناپدید شده است. وی می‌گفت که دخترش برای خرید از خانه بیرون رفته اما دیگر برنگشته است. با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و درحالی‌که مأموران تحقیقات خود را آغاز کرده بودند، پدر دختربچه باردیگر راهی کلانتری شد و حقایق تلخی را بازگو کرد. وی گفت: پس از اینکه از کلانتری به خانه برگشتم، اطراف خانه‌مان را جست‌وجو کردم که در همین هنگام همسرم تماس گرفت و گفت دخترمان به خانه برگشته است.

خوشحال شدم و به سرعت خودم را به خانه رساندم و آنجا بود که متوجه اتفاق تلخی که برای دخترم رخ داده بود، شدم. دخترم می‌گفت 2جوان که در همسایگی ما زندگی می‌کنند در راه‌پله‌های ساختمان او را صدا زدند و گفتند برایش چلوکباب خریده‌اند و با این بهانه دخترم را به داخل خانه‌شان کشانده‌اند. سپس با تهدید چاقو وی را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. آنها حتی دخترم را تهدید کرده‌اند که اگر به کسی حرفی بزند او را به قتل می‌رسانند.

با اظهارات این مرد، قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت 2جوان همسایه‌ را صادر کرد. کارآگاهان پلیس آگاهی هر دو را دستگیر کردند اما آنها روز گذشته وقتی پیش روی قاضی جنایی قرار گرفتند خود را بی‌گناه دانستند و منکر اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت دختربچه شدند. یکی از آنها گفت: ما در همسایگی پدر شاکی زندگی می‌کنیم و دختر او بارها به خانه ما آمده بود و با هم مشکلی نداشتیم. او ادامه داد: پدر این دختر در محل مغازه سوپرمارکت دارد که من و دوستم هم به تازگی یک مغازه در محل اجاره کرده و سوپرمارکت راه انداخته‌ایم. برای همین پدر این دختر نسبت به این موضوع حساس شده و فکر می‌کرد ما رقیبش شده‌ایم. در واقع تصورش این بود که قصد داریم کار و کاسبی‌اش را به هم بزنیم اما ما اصلا چنین فکری در سرمان نبود و کار خودمان را انجام می‌دادیم. حالا هم‌چنین ادعایی را مطرح کرده تا ما به زندان بیفتیم و مغازه مان تعطیل شود. با ادعای متهمان هر دوی آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند و پرونده نیز به دادگاه کیفری فرستاده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید