دبستان شهید بهاروند خرمآباد امسال بازگشایی شود
تخریب و بازسازی دبستان شهید بهاروند واقع در خیابان 20متری پشته حسینآباد خرمآباد بیش از ده سال زمان برد. اکنون ساختمان تکمیل شده و فقط محوطهسازی حیاط آن مانده است ولی از یک سال قبل به حال خود رها شده است. اکنون در شهریورماه نگرانی والدین این است که بهدلیل تکمیل نشدن این مدرسه دانشآموزان مجبور باشند با تحمل هزاران خطر و هزینه برای تحصیل به سرکوه بروند. مسئولان آموزش و پرورش قولهایی دادهاند ولی تاکنون عملی نشده است. لطفا مسئولان و خیرین دست بهدست هم بدهند و تا مهر این مدرسه بازگشایی شود.بهاروند از خرمآباد
مدیریت برق در خیابانهای فرعی شهر قدس رعایت شود
خیابان فرعی ۲۴ متری سجاد در شهر قدس با چراغهای 150و 200وات بسیار پرنور است و تا صبح، روشن. این در حالی است که پروژکتورهای میدان قدس بهدلیل صرفه جویی خاموش شدهاند و پارک حنانه، پل ورودی و بلوار تولیدگران نیمهتاریک هستند. واقعا چه ضرورتی دارد این خیابان فرعی مثل روز روشن باشد آن هم درحالیکه در شهر قدس مدام قطعی برق داریم؟
ضیغمی از شهرقدس تهران
خیابان کشاورز 14در زاهدان نیازمند بهسازی و آسفالت است
معابر خیابان کشاورز 14در زاهدان همگی در شرایط نابسامان هستند و مشکلات زیادی برای ساکنان کوچههای فرعی این معبر ایجاد شده است. از مسئولان شهری تقاضا داریم نسبت به ساماندهی، بهسازی و زیرسازی و آسفالت این خیابان در کوتاهترین زمان اقدام کنند.میرویسی از زاهدان
رادیو جاده راهاندازی شود
رادیو جاده یکی از نیازهای جدی برای رانندگان و مسافران است که خلأ آن به وضوح احساس میشود. هر چند امروزه با اینترنت امکان اطلاع از همهچیز میسر است اما رادیو که با کمترین هزینه و بدون برق شهری و در جادهها هم قابل دریافت است بهترین وسیله برای اطلاعرسانی مداوم از وضعیت جادههاست. توقع میرود چنین رادیویی صرفا به اطلاعرسانی درخصوص جادهها و مسیرها بپردازد و آب و هوای مرتبط با رانندگی را اطلاعرسانی کند. این اقدام در شرایط قطعی برق و اینترنت، میتواند بسیار کارساز باشد.مهدی عالیانی از تهران
حذف نیشابور از مسیر ریلی کشور بازنگری شود
ایستگاه راهآهن نیشابور یکی از قدیمیترین ایستگاههای راهآهن کشور است که از صبح 28مرداد قطارها در آن توقف نمی کنند و در واقع عملا دیگر ایستگاهی به نام نیشابور وجود ندارد. این در حالی است که فاصله مشهد تا نیشابور 2ساعت است و مسافران مجبورند برای دسترسی به ایستگاه راهآهن راهی طولانی بروند. همچنین اگر قرار بود مسافری به مقصد شهر گردشگرپذیر نیشابور بیاید دیگر نخواهد آمد و این مغایر با سیاستهای توسعه گردشگری است. اگر قرار بود ایستگاه جدیدی بسازند جای بحث داشت، اما وقتی ایستگاهی برای چند دهه دایر بوده چرا باید آن را حذف کنند؟
سلطانی از نیشابور
با مردم
در همینه زمینه :