• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2455
+
-

کافه مجلس

 یاران هاشمی در بهارستان 

چند روزی است که چهره‌های نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چون قدرت علیخانی و علی عسگری در بهارستان رفت‌وآمد می‌کنند. هر دوی آنها که عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس هستند. دلایل رفت‌وآمد این روزهای آنها در مجلس اما دعوت از چهره‌های بهارستان برای حضور در نخستین گنکره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی در سالروز درگذشتش است.

 پشیمان نیستیم 

مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در جلسه علنی دیروز مجلس در تذکری به رئیس جلسه، گفت: این روزها برخی می‌گویند که اصلاح‌طلبان از رأی به دولت روحانی پشیمان شده‌اند اما ما می‌گوییم خیر، چنین چیزی درست نیست و همچنان از این دولت حمایت می‌کنیم.  

 وزیر اطلاعات وارد شود

عباس گودرزی، نماینده بروجرد در جلسه دیروز مجلس در تذکری خطاب به رئیس جلسه، گفت: متأسفانه عده‌ای عمدا به‌دنبال ناراضی کردن مردم هستند و می‌خواهند مردم را از نظام ناراضی کنند. وی ادامه داد: از وزیر اطلاعات تقاضا می‌کنم به این موضوع ورود کرده، آن را بررسی و به مردم گزارش دهد.

 بم استوار است

مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن همدردی با زلزله‌زدگان کرمان و کرمانشاه در پیامی ۵دی‌ماه سالروز زلزله بم و یاد و خاطره جانباختگان را گرامی داشت. در بخشی از پیام آنها آمده است: دلخوش هستیم که پس از گذشت 14سال از این حادثه مردم عزیز بم ماندگار و استوار ایستاده و بم را زنده و استوار نگه داشته‌اند.

 مجلس 2 هفته جلسه علنی ندارد

بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با ایسنا،  گفت: در جلسه عصر دیروز هیأت رئیسه مجلس مقرر شد با توجه به اینکه کمیسیون تلفیق از هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند نمایندگان به جای یک هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه،  2 هفته جلسات علنی نداشته باشند تا کمیسیون تلفیق در دو شیفت کاری رسیدگی به بودجه را در دستور کار قرار دهد.  

این خبر را به اشتراک بگذارید